سمینار فروش موثر، تکنیک های نفوذ در بازار، شیوه های جذب مشتریان و روش های بازارگرمی و بازارسازی
دکتر احمد روستا و علی خویه

دکتر احمد روستا و علی خویه

Marketing advertising communication planning workshop
IMC Planning Workshop
By: Ali Khooyeh
mob: 09122991608
Telfax:+98 +21 33552188
.Marketing planning process
ادامه از قبل
مرحله 4- تعيين استراتژيهاي کلان شركت
در آخرين مرحله از فاز اول، بر مبناي چشمانداز و مأموريت تعيين شده در مرحله 1، نقاط ضعف و قوت تعيين شده در مرحله 2 و نيز فرصتها و تهديدهاي شناسايي شده در مرحله 3، استراتژيهاي کلان تعيين ميگردند.
به منظور تعيين ...بخشی از تکالیف و مجموعه اطلاعات کلیدی درسها سمینارهای و سخنرانی های
مهندسی بازار ، مهندسی بازاریابی ،مهندسی فروش ، مدیریت بازاریابی، مدیریت استراتژیک بازاریابی، کارگاه بازاریابی، کارگاه مدیریت بازار، کارگاه مهندسی فروش، سمینار فروشنده حرفه ای، سمینار بازاریابی مدرن، سمینار مهندسی بازار، سمینار بازاریابی خلاق، کارگاه بازاریابی خلاق و فروش خلاق
استاد: مهندس علی خویه
متـدولـوژي مطالعه بازار
متدولوژي مطالعات براساس اطلاعات و آمار رسمي كشور و همچنين بررسي ........


مدرس دوره:
جناب آقای مهندس علی خویه
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
- سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی بازاریابی و فروش
تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی - به همراه دکتــر روستا (پدر بازاریابی ایران)
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات
۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی
آموزش راهی برای نواندیشی، دگر اندیشی و فرااندیشی
آموزش متمایز = تغییر اندیشه = تغییر رفتار= تغییر ذهن = بهبود و پیشبرد اهداف زندگی و کسب و کار شما
یک فرصت طلایی
سمینارها، سخنرانی ها و دوره های آموزشی شرکت خویه فکر آذین
گروه تخصصی شرکت فکر آذین در فرصتی کاملا استثنایی، در زمینه آموزش، تحقیق، مشاوره و اجرا در امور ارتباطات، بازاریابی، فروش،خلاقیت، روانشناسی، رفتار مصرف کننده و تبلیغات همراه با تالیفات، محصولات نرم افزاری، برنامه ها و دوره های آموزشی مختلف آماده ی ارایه خدمات به طور جامع، کاربردی، خصوصی و نیمه خصوصی به شرکت ها می باشد.
نرم افزارها و برنامه های آموزشی شرکت با قیمت های بسیار مناسب آماده ارایه می باشد.
مدیر دپارتمان فکر آذین:مرضیه خویه
سرپرست گروه تخصصی شرکت فکر آذین:مهندس علی خویه با همکاری روانشناس بالینی:فهیمه احمدی
و گروه متخصصین و اساتید مجرب
http://www.alikhooyeh.blogfa.com/
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ و 09123998027 و ۰۹۱۹۱۱۰۷۵۵۱
راز تجارت (1) secret of business

بازرگانی، ارتباطات،بازاریابی،فروش، خرید و تبلیغات
رازهای تجارت را در راز تجارت بیابید
رازهای ناگفته از تجارت و کسب و کار
رازهای بازرگانی و تجارت، رازهای بازاریابی، رازهای ارتباطات، رازهای فروش،رازهای تبلیغات
رازهای تاجران بازاریابان مدیران و افراد موفق
مجموعه برای کارآفرینی و ثروت آفرینی
تجارت الکترونیک و شیوه های خرید فروش و بازاریابی در دنیای مدرن
مجموعه کامل برای پیشبرد کسب و کار شما
بیش از 1000 نکته کاربردی در تجارت، خرید، فروش، بازاریابی، تبلیغات و کسب و کار
فروش موفق
مدیریت فروش
ترفندهای فروش
تکنیک های فروش
مهندسی فروش
بازاریابی و تبلیغات
کلید فروش موفق
فروشنده موفق
رازهای فروش موفق
روشهای فروش موفق
مدیریت فروشنده کالا
مدیریت ارتباط با مشتری
30 توصیه به فروشندگان
اشتباهات فروش
فروشنده حرفه ای
رازهای فروش تلفنی
فروشنده حرفه ای
راهنمای خرید اجناس و محصولات مختلف
راهنمای خرید دوربین
راهنمای خرید ماشین
راهنمای خرید دوربین
راهنمای خرید کامپیوتر
راهنمای خرید ......
رازهای فروش تلفنی
فروش الکترونیکی
فروشگاه الکترونیکی
مراحل فروش
مدیریت پول
مدیریت قیمت گذاری
مدیریت فروشندگی کالا
ایده های فروشگاهی
اثرتبلیغات در فروش
ویژگی های فروشنده موفق
افزایش سرعت فروش
فروش تلفنی
مدیریت بازاریابی
بازاریابی موفق
تکنیک های بازاریابی
بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تهاجمی
بازاریابی ویروسی
فنون برخورد با مشتری
مهندسی بازار
مهندسی هزینه
مهندسی بازاریابی
بازاریابی حرفه ای
موفقیت بازاریابی
10 کلید بازاریابی موفق
100 ایده بازاریابی
اشتباهات بازاریابی
بررسی شعارهای تبلیغاتی
کارکردهای تبلیغات
تبلیغات آنلاین
اشتباهات تبلیغات
رازهای تبلیغات
روش های تبلیغات
اهداف تبلیغات
مشاور تبلیغات
مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات
مدیریت تیزر
رسانه تبلیغات
رسانه اثربخش
سیستم های تبلیغات
سبک های تبلیغات
تبلیغات پست مدرن
تبلیغات تهاجمی
تبلیغات شطرنجی
الگوبرداری در تبلیغات
تبلیغات تهاجمی
تجارت موفق
تجارت سنتی
تجارت مدرن
تجارت الکترونیک
حراج الکترونیکی
بازاریابی الکترونیکی
بانکداری الکترونیکی
عناصر تجارت الکترونیک
قوانین تجارت الکترونیک
تجارت خلاق
فروش خلاق
تبلیغات خلاق
مدل های تجارت الکترونیک
ساختار تجارت الکترونیک
پیشتازان تجارت
راز موفقیت APPLE- MICROSOFT- IBM- SONY,….
تاجران موفق
بیل گیتس- فیلیپ کاتلر- والت دیسنی- ماتسوشیتا-
بزرگان IT
چگونه پولدار شوید
8 قانون برای میلیونر شدن
اصول ثروتمند شدن
راه ثروتمندان
20 ثروتمند دنیا
ثروتمندترین ایرانی
راز میلیونرهای خود ساخته
جاذبه های موفقیت
ثروت آفرینی
نگرش های یک آدم موفق
ایرانیان موفق
رمزهای موفقیت در زندگی
تعریف هایی برای موفقیت
ویژگی مشترک انسان های موفقیت
آموخته های اندی رونی
درجاده موفقیت
حرفه ای شدن
چگونه حرفه ای بیندیشیم
10 قانون جادویی موفقیت
ویژگی یک مدیر موفق
راه برترین مدیران جهان
مدیریت تغییر
مدیریت پول
توانمندی های لازم برای مدیریت
کاری از گروه خویه
علی خویه khooyehali@yahoo.com
مرضیه خویه khooyehmarzieh@yahoo.com
علیرضا خویه khooyehalireza@yahoo.com
www.khooyeh.com
www.servatfa.blogfa.com
آدرس و تلفن مراکز پخش:
پخش رسا ۶۶۴۱۵۰۴۰
تهران، بلوار آیت الله سعیدی، خیابان نور، کوچه چهلم، کوچه شعله دوم پلاک 37 تلفن 55857898
قم، 45 متری کشاورز، کوچه 35، پلاک 24 تلفن: 8848322 0251
مجموعه ای برای پیشبرد اهداف زندگی و تجاری

|
KHFA |
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
خدمات پس از فروش
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
مخاطبان دوره:
کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
مهندس علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
|
روز اول |
روز دوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
|
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
|
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
|
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف نمایندگی ها و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
|
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
|
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
|
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: