سمینار فروش موثر،  تکنیک های نفوذ در بازار، شیوه های جذب مشتریان و روش های بازارگرمی و بازارسازی

سمینار فروش موثر و استراتژی های نفوذ در بازار و تکنیک های جذب مشتریان بازارگرمی و بازارسازی

دکتر احمد روستا و علی خویه



ادامه نوشته

بزرگترین های دنیا

بزرگترین های دنیا
ادامه نوشته

ورک شاپ کارگاه کارگروهی کلاس ها و سمینارهای بازاریابی فروش و تبلیغات استاد خویه

Marketing advertising communication planning workshop

IMC Planning Workshop

By: Ali Khooyeh

www.khooyeh.com

khooyehali@yahoo.com

mob: 09122991608

Telfax:+98 +21 33552188

 .Marketing planning process

.........................
......ing a Winning Marketing ..........

 

ادامه نوشته

قابل توجه شرکت کنندگان در سمینار مهندسی فروش و بازاریابی خلاق در دانشگاه تهران بخش دوم

ادامه از قبل

مرحله 4- تعيين استراتژيهاي کلان شركت

در آخرين مرحله از فاز اول، بر مبناي چشم‎انداز و مأموريت تعيين شده در مرحله 1، نقاط ضعف و قوت تعيين شده در مرحله 2 و نيز فرصت‎ها و تهديدهاي شناسايي شده در مرحله 3، استراتژي‎هاي کلان تعيين مي‎گردند.

به منظور تعيين ...
ادامه نوشته

قابل توجه شرکت کنندگان در سمینار مهندسی فروش و بازاریابی خلاق در دانشگاه تهران بخش اول

بخشی از تکالیف و مجموعه اطلاعات کلیدی درسها سمینارهای و سخنرانی های

مهندسی بازار ،  مهندسی بازاریابی ،مهندسی فروش ، مدیریت بازاریابی، مدیریت استراتژیک بازاریابی، کارگاه بازاریابی، کارگاه مدیریت بازار، کارگاه مهندسی فروش، سمینار فروشنده حرفه ای، سمینار بازاریابی مدرن، سمینار مهندسی بازار، سمینار  بازاریابی خلاق، کارگاه بازاریابی خلاق و فروش خلاق

استاد: مهندس علی خویه

متـدولـوژي مطالعه بازار

متدولوژي مطالعات براساس اطلاعات و آمار رسمي كشور و همچنين بررسي ........

ادامه نوشته

آموزشی تخصصی مهارت های فروش وبازاریابی تلفنی

آموزشی تخصصی مهارت های فروش وبازاریابی تلفنی
 
سرفصل های دوره:
- بازاریابی و فروش تلفنی چه هستند؟
- جایگاه بازاریابی و تلفنی در نظام بازاریابی شرکت
- تاریخچه بازاریابی تلفنی
- طبقه‌بندی بازاریابی تلفنی
- چه کسانی از بازاریابی و فروش تلفنی استفاده می‌کنند؟
- هدف اساسی بازاریابی تلفنی چیست؟
- نقش تحقیقات بازاریابی در بازاریابی و فروش تلفنی
- منابع لیست مشتریان برای بازاریابان تلفنی
- مزیت‌های مهم استفاده از تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
- معایب مهم استفاده از استفاده تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
- عناصر مهم فروش تلفنی موفق
- ایجاد مرکز فروش تلفنی مؤثر و کارآمد
- طرح یک برنامه کارامد برای فروش تلفنی
- تماس‌های اولیه- دست نوشته‌های اولیه
- تکنیک‌های عبور از منشی
- نحوه پیگیری
- فرمول 1 3 10
- تکنیک‌های خاتمه فروش در فروش تلفنی
 

 مدرس دوره:

جناب آقای مهندس علی خویه 

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸    

- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران  و دانشگاه تربیت مدرس

- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما

- سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی بازاریابی و فروش 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی - به همراه دکتــر روستا (پدر بازاریابی ایران)
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و  ارتباطات
۶-  مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز   راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با  سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف  



دوره های آموزشی

آموزش راهی برای نواندیشی، دگر اندیشی و فرااندیشی

آموزش متمایز = تغییر اندیشه = تغییر رفتار= تغییر ذهن = بهبود و پیشبرد اهداف زندگی و کسب و کار شما

یک فرصت طلایی

 امیدواریم شما همراه ما باشید. در صورت امکان برای پیشبرد و بهبود زندگی، کسب و کار و ترویج علم و دانش به  دوستان و آشنایان خود اطلاع دهید.

سمینارها، سخنرانی ها و دوره های آموزشی شرکت خویه فکر آذین

گروه تخصصی شرکت  فکر آذین در فرصتی کاملا استثنایی، در زمینه آموزش، تحقیق، مشاوره و اجرا در امور ارتباطات، بازاریابی، فروش،خلاقیت، روانشناسی، رفتار مصرف کننده و تبلیغات همراه با  تالیفات، محصولات نرم افزاری، برنامه ها و دوره های  آموزشی مختلف آماده ی ارایه  خدمات به طور جامع، کاربردی، خصوصی  و نیمه خصوصی به شرکت ها می باشد.

نرم افزارها و برنامه های آموزشی شرکت با قیمت های بسیار مناسب آماده ارایه می باشد.

مدیر دپارتمان  فکر آذین:مرضیه خویه

 سرپرست گروه تخصصی  شرکت فکر آذین:مهندس علی خویه با همکاری روانشناس بالینی:فهیمه احمدی

و گروه متخصصین و اساتید مجرب

http://www.khooyeh.com/

http://www.alikhooyeh.blogfa.com/

fahimeh.ahmady@yahoo.com

 ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ و 09123998027 و ۰۹۱۹۱۱۰۷۵۵۱

ادامه نوشته

فهرست مطالب سی دی راز تجارت

راز تجارت (1) secret of business

بازرگانی، ارتباطات،بازاریابی،فروش، خرید و تبلیغات

رازهای تجارت را در راز تجارت بیابید

رازهای ناگفته از تجارت و کسب و کار

رازهای بازرگانی و تجارت، رازهای بازاریابی، رازهای ارتباطات، رازهای فروش،رازهای تبلیغات

رازهای تاجران بازاریابان مدیران و افراد موفق

مجموعه برای کارآفرینی و ثروت آفرینی

تجارت الکترونیک و شیوه های خرید فروش و بازاریابی در دنیای مدرن

مجموعه کامل برای پیشبرد کسب و کار شما

بیش از 1000 نکته کاربردی در تجارت، خرید، فروش، بازاریابی، تبلیغات و کسب و کار


فروش موفق

مدیریت فروش

ترفندهای فروش

تکنیک های فروش

مهندسی فروش

بازاریابی و تبلیغات

کلید فروش موفق

فروشنده موفق

رازهای فروش موفق

روشهای فروش موفق

مدیریت فروشنده کالا

مدیریت ارتباط با مشتری

30 توصیه به فروشندگان

اشتباهات فروش

فروشنده حرفه ای

رازهای فروش تلفنی

فروشنده حرفه ای

راهنمای خرید اجناس و محصولات مختلف

راهنمای خرید دوربین

راهنمای خرید ماشین

راهنمای خرید دوربین

راهنمای خرید کامپیوتر

راهنمای خرید ......

رازهای فروش تلفنی

فروش الکترونیکی

فروشگاه الکترونیکی

مراحل فروش

مدیریت پول

مدیریت قیمت گذاری

مدیریت فروشندگی کالا

ایده های فروشگاهی

اثرتبلیغات در فروش

ویژگی های فروشنده موفق

افزایش سرعت فروش

فروش تلفنی

مدیریت بازاریابی

بازاریابی موفق

تکنیک های بازاریابی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تهاجمی

بازاریابی ویروسی

فنون برخورد با مشتری

مهندسی بازار

مهندسی هزینه

مهندسی بازاریابی

بازاریابی حرفه ای

موفقیت بازاریابی

10 کلید بازاریابی موفق

100 ایده بازاریابی

اشتباهات بازاریابی

بررسی شعارهای تبلیغاتی

کارکردهای تبلیغات

تبلیغات آنلاین

اشتباهات تبلیغات

رازهای تبلیغات

روش های تبلیغات

اهداف تبلیغات

مشاور تبلیغات

مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات

مدیریت تیزر

رسانه تبلیغات

رسانه اثربخش

سیستم های تبلیغات

سبک های تبلیغات

تبلیغات پست مدرن

تبلیغات تهاجمی

تبلیغات شطرنجی

الگوبرداری در تبلیغات

تبلیغات تهاجمی

تجارت موفق

تجارت سنتی

تجارت مدرن

تجارت الکترونیک

حراج الکترونیکی

بازاریابی الکترونیکی

بانکداری الکترونیکی

عناصر تجارت الکترونیک

قوانین تجارت الکترونیک

تجارت خلاق

فروش خلاق

تبلیغات خلاق

مدل های تجارت الکترونیک

ساختار تجارت الکترونیک

 

پیشتازان تجارت

راز موفقیت APPLE- MICROSOFT- IBM- SONY,….

تاجران موفق

بیل گیتس- فیلیپ کاتلر- والت دیسنی- ماتسوشیتا-

بزرگان IT

چگونه پولدار شوید

 8 قانون برای میلیونر شدن

اصول ثروتمند شدن

راه ثروتمندان

20 ثروتمند دنیا

ثروتمندترین ایرانی

راز میلیونرهای خود ساخته

جاذبه های موفقیت

ثروت آفرینی

نگرش های یک آدم موفق

ایرانیان موفق

رمزهای موفقیت در زندگی

تعریف هایی برای موفقیت

ویژگی مشترک انسان های موفقیت

آموخته های اندی رونی

درجاده موفقیت

حرفه ای شدن

چگونه حرفه ای بیندیشیم

10 قانون جادویی موفقیت

ویژگی یک مدیر موفق

راه برترین مدیران جهان

مدیریت تغییر

مدیریت پول

توانمندی های لازم برای مدیریت


کاری از گروه خویه

علی خویه khooyehali@yahoo.com

مرضیه خویه khooyehmarzieh@yahoo.com

علیرضا خویه khooyehalireza@yahoo.com

 www.khooyeh.com

www.servatfa.blogfa.com

آدرس و تلفن مراکز پخش:

پخش رسا      ۶۶۴۱۵۰۴۰

 تهران، بلوار آیت الله سعیدی، خیابان نور، کوچه چهلم، کوچه شعله دوم پلاک 37 تلفن 55857898

قم، 45 متری کشاورز، کوچه 35، پلاک 24 تلفن: 8848322   0251

 

مجموعه ای برای پیشبرد اهداف زندگی و تجاری

 


 

 

KHFA

 گروه فکر آذین

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری

خدمات پس از فروش

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

مخاطبان دوره:

کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 مهندس علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

نمایندگی ها و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش
  • تکنیک های خدمات پس از فروش
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايه‌ي خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
  • نگه‌داري صورت‌جلسه‌ي خدمات ارايه شده به مشتريان
  • دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايه‌ي خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوري اطلاعات نمايندگي‌ها در دفتر مرکزي و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
  • ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
  • ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها