علی خویه مشاور و مدرس مدیریت

حرف های یک مشاور مدیریت، بازاریابی، فروش و تبلیغات، حرف های یک دکتر بازاریابی

 

معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و .... مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این و آن است به نظر من مانند پزشکی می ماند که سریع و بدون دقت تشخیص داده است، یک مشاور حرفه ای، دکتر سازمان، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی و تبلیغات و فروش، مانند یک دکتر دلسوز باید بتواند با بیمار خود ارتباط خوبی برقرار نماید و حتی اگر امکان دارد باید زمان گذاشته و مانند یک مشتری درون سازمان به گشت و بازرسی و آنالیز مشغول باشد. یادم می آید سال گذشته شرکتی از ما خواست که در زمینه مشاور سازمان خدمتشان باشیم فردای آن روز یکی از کارکنان این شرکت در مرخصی بود ما به جای ایشان نشسته و خدمات ارایه کردیم تا درگیر مسائل سازمان آن شرکت شویم گاهی در پروژه های خود لازم بوده تا کت و شلوار شیک خودمان را درآورده و مانند پرسنل شرکت به داخل آنها نقوذ کرده و مشکلات و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم . من این سوال را دارم که یک پزشک با آزمایش خون تشخیص درمان می دهد به نظر شما یک دکتر بازاریابی فروش تبلیغات CRM.IMC.QS, و ... باید از طریق چه ابزارها و آزمایشاتی باید یک تشخیص درست و صحیح داشته باشد؟ ....

 

یا برای تشخیص بهترین نرم افزارها و سخت افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید چگونه به سازمان کمک کرد؟ چرا بیشتر نرم افزارهای مستقر در سازمان ها کارایی و اثربخشی ندارند؟ چرا فرایند های بازاریابی و متدهای فروش و تبلیغات شرکت جواب نمی دهند؟  یک دپارتمان بازاریابی و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا فروش شرکت به شدت کاهش پیدا کرده است؟ چرا مشتریان شرکت از نظر کمی و کیفی کاهش داشته است؟ چرا تبلیغات شرکت اثربخش نمی باشد؟ چرا بهره وری پرسنل کاهش یافته است؟ 

 

منبع : کتاب اصول مشاوره مدیریت  و کتاب مشاوره بازاریابی و فروش تالیف و ترجمه : علی خویه

بازاریابی و ویزیتور حرفه ای در شرکت پگاه توسط علی خوبه

  کارگاه آموزشی بازاریابی و ویزیتور حرفه ای شرکت پگاه - مدرس مهندس علی خویه

دوره بازاریابی و ویزیتور حرفه ای با هماهنگی شرکت دانشوران توسعه با مدیریت آقای شجاعی در شرکت تولید و پخش پگاه برگزار گردید در این دوره کاربردی و اجرایی که مخاطبان مدیران سرپرستان فروشندگان توزیع کنندگان و عوامل توزیع حضور داشتند با همفکری و مشارکت خود در کارگاه کاربردی و اجرایی یک جلسه کلاس و کارگاه بسیار به یاد ماندنی برجا گذاشتند .

شرکت پگاه با داشتن مدیرانی بسیار تلاشگر و مدبری  توانسته است موفقیت های بزرگی را بدست آورد در این جلسه که با تعدادی از مدیران این شرکت نیز تبادل نظراتی شد روشن است که آینده بسیار روشن و خوبی در افق چشم انداز این شرکت می باشد

کارکنان توزیع و  فروشندگان بسیار تلاشگر این شرکت نیز بسیار تشنه آموزش و یادگیری مسائل کاربردی و اجرایی بازاریابی و فروش بوده و  هستند و در این کلاس استقبال بی نظیری صورت گرفت حضور فعال و مشارکت و علاقه کارکنان شرکت پگاه در کارگاه آموزشی بسیار قابل تقدیر می باشد.

 

 

ادامه عکس ها

http://www.img4up.com/up2/56262.jpg

http://www.img4up.com/up2/33118.jpg

http://www.img4up.com/up2/262122.jpg

http://www.img4up.com/up2/62464.jpg

http://www.img4up.com/up2/274149.jpg

بخش هایی از کتاب طراحی و چیدمان فروش اصول فروشگاه مداری و مغازه داری علی خویه

بخش هایی از کتاب طراحی و چیدمان فروش اصول فروشگاه مداری و مغازه داری علی خویه
ادامه نوشته

از کتاب طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار اصول فروشگاهی و مغازه داری تالیف و ترجمه علی خویه

از کتاب طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار اصول فروشگاهی و مغازه داری تالیف و ترجمه علی خویه
ادامه نوشته

ورک شاپ کارگاه کارگروهی کلاس ها و سمینارهای بازاریابی فروش و تبلیغات استاد خویه

Marketing advertising communication planning workshop

IMC Planning Workshop

By: Ali Khooyeh

www.khooyeh.com

khooyehali@yahoo.com

mob: 09122991608

Telfax:+98 +21 33552188

 .Marketing planning process

.........................
......ing a Winning Marketing ..........

 

ادامه نوشته

قابل توجه شرکت کنندگان در سمینار مهندسی فروش و بازاریابی خلاق در دانشگاه تهران بخش دوم

ادامه از قبل

مرحله 4- تعيين استراتژيهاي کلان شركت

در آخرين مرحله از فاز اول، بر مبناي چشم‎انداز و مأموريت تعيين شده در مرحله 1، نقاط ضعف و قوت تعيين شده در مرحله 2 و نيز فرصت‎ها و تهديدهاي شناسايي شده در مرحله 3، استراتژي‎هاي کلان تعيين مي‎گردند.

به منظور تعيين ...
ادامه نوشته

قابل توجه شرکت کنندگان در سمینار مهندسی فروش و بازاریابی خلاق در دانشگاه تهران بخش اول

بخشی از تکالیف و مجموعه اطلاعات کلیدی درسها سمینارهای و سخنرانی های

مهندسی بازار ،  مهندسی بازاریابی ،مهندسی فروش ، مدیریت بازاریابی، مدیریت استراتژیک بازاریابی، کارگاه بازاریابی، کارگاه مدیریت بازار، کارگاه مهندسی فروش، سمینار فروشنده حرفه ای، سمینار بازاریابی مدرن، سمینار مهندسی بازار، سمینار  بازاریابی خلاق، کارگاه بازاریابی خلاق و فروش خلاق

استاد: مهندس علی خویه

متـدولـوژي مطالعه بازار

متدولوژي مطالعات براساس اطلاعات و آمار رسمي كشور و همچنين بررسي ........

ادامه نوشته

دوره های آموزشی

آموزش راهی برای نواندیشی، دگر اندیشی و فرااندیشی

آموزش متمایز = تغییر اندیشه = تغییر رفتار= تغییر ذهن = بهبود و پیشبرد اهداف زندگی و کسب و کار شما

یک فرصت طلایی

 امیدواریم شما همراه ما باشید. در صورت امکان برای پیشبرد و بهبود زندگی، کسب و کار و ترویج علم و دانش به  دوستان و آشنایان خود اطلاع دهید.

سمینارها، سخنرانی ها و دوره های آموزشی شرکت خویه فکر آذین

گروه تخصصی شرکت  فکر آذین در فرصتی کاملا استثنایی، در زمینه آموزش، تحقیق، مشاوره و اجرا در امور ارتباطات، بازاریابی، فروش،خلاقیت، روانشناسی، رفتار مصرف کننده و تبلیغات همراه با  تالیفات، محصولات نرم افزاری، برنامه ها و دوره های  آموزشی مختلف آماده ی ارایه  خدمات به طور جامع، کاربردی، خصوصی  و نیمه خصوصی به شرکت ها می باشد.

نرم افزارها و برنامه های آموزشی شرکت با قیمت های بسیار مناسب آماده ارایه می باشد.

مدیر دپارتمان  فکر آذین:مرضیه خویه

 سرپرست گروه تخصصی  شرکت فکر آذین:مهندس علی خویه با همکاری روانشناس بالینی:فهیمه احمدی

و گروه متخصصین و اساتید مجرب

http://www.khooyeh.com/

http://www.alikhooyeh.blogfa.com/

fahimeh.ahmady@yahoo.com

 ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ و 09123998027 و ۰۹۱۹۱۱۰۷۵۵۱

ادامه نوشته

سی دی آموزشی راز تجارت ( بازرگانی بازاریابی ارتباطات فروش و تبلیغات)

قابل توجه دوستان گرامی

بالاخره پس از ۶ ماه تلاش اولین محصول تولیدی گروه خویه به بازار عرضه خواهد شد

این نرم افزار آموزشی به آموزش مبانی تجارت بازاریابی فروش و خرید و تبلیغات و ارتباطات می پردازد

فهرست مطالب و نکات دیگر این سی دی در لینک های بعدی ارایه خواهد شد


 

قابل توجه دانشجویان بنده در کلاس طراحی چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار

طراحي و چيدمان فروشگاه

"اصول استراتژي فروشگاهي و خرده فروشي"

مقدمه :

 باتوجه به پيدايش وايجاد ساختار جديد و فن آوري نوين در بخش خرده فروشي و فروشگاهي ، شدت رقابت در بين آنها در حال افزايش است . علاوه برآن ، وجود تغييرات وسيع در نيازها و خواسته هاي  مشتريان ، فروشگا هها و برنامه ريزان را مجبور به توجه بيشتر به برنامه هاي بلند مدت و تفكر در خصوص برنامه استراتژيك نموده است .

 استراتژي فروشگاهي :

 اصطلاح استراتژي فروشگاهي عبارت است از ميزان و فراواني فعاليتهايي كه در يك واحد فروشگاهي انجام مي گيرد  به طور مثال فروشگاهها ميتوانند فعاليت هاي خود را در خصوص استراتژي كالا ، استراتژي هاي انگيزشي و تشويقي ، استراتژي مالي ، استراتژي موقعيت و مكان فروشگاه ، استراتژي ارتباطالات مشتري و استراتژي  مارك تجاري تنظيم نمايند .

استراتژي فروشگاهي با شاخص هايي همچون اهداف بازار فروشگاه ، تعيين چارچوب و برنامه هايي به منظور افزايش رضايتمندي و دستيابي به اهداف بازار و تنظيم برنامه هاي اساسي فروشگاه بر روي ايجاد مزيت هاي رقابتي بادوام و با ثبات تعيين مي گردد .

 

ادامه نوشته

فروش و بازاریابی سورئالیستی طراحی و چیدمان فروشگاه

قابل توجه دانشجویان بنده در کلاسهای طراحی و چیدمان فروشگاه

http://www.freshnessmag.com/v4/2007/10/24/re-up-allston-ma/

http://parchitect.mihanblog.com/post/95

http://parchitect.mihanblog.com/post/category/3

ادامه نوشته