مشاوره آموزش تحقیق اجرا - مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت

 

 

 نمونه کارگاه های آموزشی

آموزش به طور اجرایی و کاربردی در محل

 

نمونه کارگاه های آموزشی فروش و بازاریابی علی خویه  به صورت اجرایی و کابردی در محل

 

دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد

سمینار بازاریابی

 

 
کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش علی خویه

این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.

 

 

هرکدام از ما در زمان خرید و فروش وسیله، ابزار و یا حتی یک دست میز و صندلی، دست به تحقیق می زنیم و از صاحب نظران و کارشناسان دربارة آن نظر می خواهیم، اما برای گرانترین خرید و فروش در طول حیات خود یعنی واحدی از یک ساختمان، خواه "مسکونی" ، "تجاری" یا "اداری" معمولا باید چه عملیات و اموری را انجام داد؟ از چه کسانی مشورت خواست و چگونه باید این امر صورت گیرد؟ برای بازاریابی ملک و ساختمان چه باید کرد و چه اصول، تکنیک ها و روش هایی وجود دارد؟ چه نکاتی را در حین بازاریابی ملک و ساختمان باید مورد توجه قرار داد.... این کتاب می تواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه مورد استفاده واقع شود و هر کس به نوعی در زندگی خود می تواند از این منبع استفاده لازم را داشته باشد.

 

 

کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد ....

 

 

بررسی چگونگی بازاریابی در کشورهای پیشرفته، به ما ثابت می کند که به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم، چیزهایی که فراموش شده اند و چیزهایی فقط چشم تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در این کتاب سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی از شرکت ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین تلاش شده است که شما را با تاکتیک ها و تکنیک های جدیدی آشنا کند، تا بتوانید تبلیغات برتر و موثری تری داشته باشید.

 

 

کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ... این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است....

 

 

 

ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن انها می تواند در فرایندهای ارتباطی فروش تبلیغات و بازاریابی نقش موثری داشته باشد. به عقیده نگارندگان ان. ال. پی رویکردی منظم و کلی نگر برای درک اثربخشی ذهن هر فرد در زندگی فردی و سازمانی است و می توان با بررسی ان عوامل بازاریابی را در راستای ذهن مخاطب پیش برد. ان. ال. پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است: اعصاب و شبکه های عصبی زبان و زبان شناسی و برنامه ریزی. نگارندگان در کتاب حاضر ضمن تعریف ان. ال. پی مبحث مهندسی ذهن را با طرح موضوعاتی مانند ساختار مهندسی ذهن و ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات نقش اعصاب در تبلیغات و ضمیر خوداگاه و ناخوداگاه در تبلیغات و ارتباطات بررسی کرده اند. بخش پایانی کتاب نیز به اصول شش ماده ای تبلیغات و ارتباطات در ان. ال. پی اختصاص یافته است

منبع : http://www.sapra.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=71

 

 منابع کتاب اسرار تجارت بین الملل خویه --- ادامه

 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید
دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای مشهد بوشهر شیراز ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد

سمینار خویه بازاریابی برندسازی فروش

کارگاه آموزشی مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی راهکارهای ارتقا برند نام و نشان تجاری

سمینار مدیریت ارتباط با مشتری خویه

سمینار مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مداری راهکارهای وفادارسازی مشتریان بندر عباس سنندج مشهد

سمینار مدیریت نام ونشان برندسازی مدیریت برند خویه

سمینار مدیریت نام و نشان تجاری خویه مشهد

سمینار مدیریت نام و نشان تجاری اصول و تکنیک های برندسازی مهارت های ارتقا برند مشهد

 

کارگاه آموزشی فروشنده حرفه ای مدیریت فروش مهندسی فروش خویه

سمینار و کارگاه آموزشی فرشنده حرفه ای مدیریت فروش مهندسی فروش خویه

 

سمینار بازاریابی

 

 

دومین سمینار بزرگ  مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریان

 در بندر عباس

با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

مدرس استاد خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

برخی از سرفصل های سمینار

انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

تکنیک های برخورد با مشتریان

تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
چگونگی فروش  خدمات بيشتري به يک مشتري
معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي بيمه

آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

روشهای رضایت سنجی مشتریان

آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان
اهداف و ضرورت نیاز صنایع بانک و بیمه به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
کانالهاي ارتباط بیشتر با مشتريان در بازاريابي خدمات بانک و  بيمه

کارگاه کارگروهی

بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت

نمایش فیلم

سمینار مشتری مداری روابط عمومی

سخنران

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات

عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا

مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما

عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی

بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی

سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش

و....

 کارگاه های آموزشی بازاریابی فروش مشتری مداری ارتباط با مشتریان تبلیغات و

سمینار یک روزه مدیریت روابط عمومی مهندسی تبلیغات

مدرس علی خویه

سرفصل هاي اين دوره:

اصول و مبانی مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات

منشور مدیریت روابط عمومی  و مهندسی تبلیغات

10 تكنيك آسيب شناسي ارتباطات و روابط عمومی

10 تكنيك ارتباط و روابط عمومی  خلاق

رفتار مصرف کننده در روابط عمومی و تبلیغات

مهندسی ذهن و ان ال پي در ارتباطات خلاق و مهندسی تبلیغات

زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang)

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در روابط عمومی و تبلیغات

مهندسی ارزش در تبلیغات

اصل تصویر سازی ذهنی

 اصل مدلسازی در روابط عمومی

اصل مدل  TOTE در روابط عمومی و تبلیغات

  اصل مدل  ROLE در روابط عمومی و تبلیغات

 اصل مدل متا در روابط عمومی و تبلیغات

اصول پزشکی ان ال پی در روابط عمومی

مهندسی رسانه در روابط عمومی و تبلیغات

 اصل دی ان ای پیام ها و رسانه های تبلیغاتی

 تریز و تکنیک های تریز در روابط عمومی و تبلیغات

جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....

مهندسی یک کمپین تبلیغات

همراه با مورد مطالعاتی

نمایش فیلم و اجرای کارگاه

کارگاه بازاریابی

کارگاه آموزشی مدیریت

 

مدرس دوره های فروش و بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت

 

 



http://www.freeuploadimages.org/images/9eldet5x6xbyqkklovrz.jpg

علی خویه

مولف محقق مدرس سخنران مترجم مشاور و مجری تبلیغات، بازاریابی، فروش و ارتباطات

تحقیق، آموزش، اجرا

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

۱- مشاور مدرس و مجری ارتباطات بازاریابی- تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی

۲- مشاور تبلیغات- مهندسی تبلیغات -مجری تبلیغات - استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات

۳- مشاور  مدرس و مجری بازاریابی -مهندسی بازار- تحقیقات بازار- تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی 

۴- مشاور مدرس و مجری فروش - ارتباطات فروش - مهندسی فروش- تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش

۵- مشاور مدرس و مجری روابط عمومی - مهندسی روابط عمومی- تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های ارتباطات موثر -

۶- مشاور مدرس و مجری مدیریت استراتژیک- برنامه ریزی استراتژیک - استراتژی های بازاریابی - استراتژی فروش

 

o       سخنران و مدرس دانشگاه

o       مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغاتی

o       مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما

o       مولف و مترجم بيش از 5 عنوان كتاب در زمينه بازاريابي و تبليغات            

o       تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

o       شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، فروش و تبلیغات

o       مدرس دوره هاي مختلف خلاقيت، تريز، بازاريابي ، فروش، تبليغات، روانشناسي، ارتباطات و ....

o       عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

o       انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف

o       افتخار همکاری با برندهای معتبر و بزرگ ملی و بین المللی

o       مبدع و مخترع شيوه هاي نوين و خلاقانه بازاريابي و تبليغات و فروش

o       ثبت دو اختراع

o       توليد و اجراي نرم افزار آموزشي و اجرايي راز تجارت و بازاريابي خلاق

o       مشاور بازاريابي و تبليغات شركت هاي معتبر ايراني و خارجي

o       فعاليت  بيش از 15 سال در تمامي زمينه هاي هنري و تبليغاتي

o       عضو وب سایت انجمن تحقيقات بازار اروپا ESOMAR

o       عضو 1to1media

o       عضو WARC

o       همکار افتخاري انجمن بازاريابي و انجمن تحقيقات بازار ايران

o       عضو انجمن صنفي شركت هاي تبليغاتي ايران

o       مجري و مدير تحقيق و توسعه مجله تبليغات انجمن صنفي تبليغاتي ايران و...

تولید کننده و مجری نرم افزارهای آموزشی در حوزه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات خلاقیت

 


نمونه از کارگاههای اجرایی توسط مهندس خویه


 تکنیک های آموزش روشهای تدریس و اهمیت آن

مدرس آگاه، قبل از هر نوع آموزش، بايد چارچوب کار خود را بر اساس يک سلسله اصول شناخته شده تربيتي بنا نهد و با رويکردي منطقي، با ثبات و جامع بداند که يادگيرنده ها چگونه ياد مي گيرند و او چگونه مي تواند به بهترين وجه يادگيري آنها را هدايت و تسهيل کند. به عبارت ديگر، بايد اصول و نظريه هاي يادگيري را به خوبي بشناسد. مدرس بايد در شناخت اين اصول و نظريه ها رويه اي پويا و هميشه در حال پيشرفت داشته باشد و پيوسته خود را در مرکز اطلاعات، ارتباط و يافته هاي علمي قرار دهد. از جانب ديگر، بخش ديگري از ساخت چارچوب، شناخت دقيق يادگيرنده هاست و اين که آنها داراي چه ويژگيهايي هستند، چه قدر از پيش نيازهاي لازم براي هر نوع يادگيري را دارا هستند و سطح انگيزش و رغبت آنها براي آموختن موضوعي خاص چيست؟ هر مدرس بدون در دست داشتن اطلاعات يادشده، نمي تواند فنون خاصي را براي آموزش برگزيند. البته شناخت دقيق عوامل ديگري چون کليت برنامه آموزشي، هدف هاي آموزش موضوع يا درسي خاص و متغيرهاي مديريتي نيز در ساخت چارچوب دخالت دارند.

 

اين مقاله با فرض بر اين که مدرس از چنان آگاهي هايي برخوردار بوده و چنين چارچوبي را شکل داده است، به بحث فنون  آموزش مي پردازد و ضمن بازنگري مفهومي، به تاريخچه آن اشاره مي کند و انواع آن را بر مي شمرد.

بسياري افراد مفهوم فن را در آموزش، با مفاهيم وظيفه، فعاليت، روند، تمرين، رفتار، تکرار و حتي راهبرد مدرسان همسنگ قلمداد مي کنند. از اين رو، ضروري مي نمايد که مفاهيم مزبور به روشني تعريف شود تا بتوان فن را از هر يک از آنها متمايز و فصل مشترک آنها را مشخص کرد.

 

وظيفه

 

وظيفه معمولاً به شکل خاصي از فن يا مجموعه اي از فنون اطلاق مي شود که داراي ارتباط بسيار نزديک با برنامه هاي درسي هستند و از اين رو بايد حداقل داراي اهداف ارتباطي باشند .حلقه پيوند همه تعاريف وظيفه، تأکيد همه آنها بر کاربرد زبان به مثابه عامل معتبر و معني دار برقراري ارتباط وراي کلاس درس است.

 

فعاليت

 

فعاليت عبارتي بسيار متداول در متون مربوط به برنامه هاي درسي است و عملاً هر آن چه را که دانشجویان در کلاس انجام مي دهند، شامل مي شود. زماني که عبارت فعاليت کلاسي به مفهوم خاص آن را بکار مي بريم، منظور ما مجموعه همسان و وحدت يافته اي از رفتارهاي دانشجویان است که در چاچوب معين زماني، بر اساس دستورالعمل مدرس و با هدفي خاص انجام مي شود. فعاليت ها شامل رفتارهايي مانند بازي هاي کلاسي، تبادل اطلاعات در گروه هاي کوچک، تصحيح نوشته هاي ساير دانشجویان و ايفاي نقش هاي گوناگون است. از آن جا که هر نوع فعاليت مدرس بايد موجبات عملکرد فعال دانشجویان را فراهم کند، مواردي مانند تکرار گفتن صبح به خير يا چشم در چشم دانشجویان دوختن يا نوشتن فهرستي از واژه ها يا مسائل بر روي تخته سياه جزء فعاليت هاي مدرس محسوب نمي شوند.

 

روند

 

واژه روند به رفتارها، تمرين ها و فنوني اطلاق مي شود که هر لحظه در کلاس به نوعي ظهور مي کند و مبتني بر روش خاصي از تدريس است. از اين منظر، روند ها اگرچه فنون را شامل مي شوند، اما مولف اين نوشته ترجيح مي دهد که تعريف مستقلي از آنها به دست دهد.

 

فن

 

فن عبارتي فراگير است که فعاليت هاي گوناگون مدرس و دانشجویان را در کلاس شامل مي شود. به ديگر سخن، فنون شامل کليه وظايف و فعاليت ها هستند. فنون تقريباً در همه موارد، اموري برنامه ريزي شده و از پيش سنجيده شده اند .فنون، حاصل انتخاب مدرس و اجزا يا ارکان هر جلسه آموزش هستند. مدرس مي تواند هر درس را در بردارنده شماري از فنون بداند. فنوني که مي توانند مدرس مدار، دانشجوی مدار، يا توليد مدارو يا ادراک مدار باشند و يا حتي با يکديگر ترکيب شوند تا بتوانند يک وظيفه را شکل دهند.

 

تاريخچه طبقه بندي فنون

 

نگاهي گذرا به کتاب هاي درسي و ساير کتاب هاي مربوط به فعاليت هاي مدرس نشان مي دهد که فنون بسيار زيادي وجود دارد که مي توان از آنها براي آموزش مهارت هاي گوناگون بهره گرفت. براي مثال، در حيطه آموزش زبان فنون متعددي وجود دارد که در فهرست هاي گوناگون شامل 167 فن براي آموزش زبان خارجي به کودکان، 123 فن براي تمرين هاي ارتباطي و 78 فن براي آموزش تعامل زباني گنجانده شده است.

 

اين انبوه فنون را چگونه مي توان طبقه بندي کرد؟ در طي ساليان دراز چندين طبقه از فنون به شرح زير ارائه شده است.

از دستکاري تا ارتباط

فنون در طيفي بسيار وسيع قرار دارند که نقطه آغاز آن فنون از نوع دستکاري در حد کمال و در نقطه پايان آن فنون از نوع کاملاً ارتباطي قرار دارند. در سمت کاملاًدستکاري شده اين طيف فنوني قرار دارند که کاملاً در مهار مدرس است و مستلزم پاسخ پيش بيني شده از جانب دانشجویان است. تکرار جمعي عبارت ها و جمله ها و جايگزيني واژه اي با واژه اي ديگر در جمله در زمان تکرار، نمونه هايي از تمرين شفاهي است که در اين مقوله مي گنجد. نمونه هاي ديگر آن املا يا خواندن مطالب با صداي بلند است. در سمت ارتباطي فنون، پاسخ هاي دانشجویان کاملاً آزاد و از اين رو، پيش بيني ناپذير است. اين فنون شامل داستان گويي، سيال سازي ذهن ( ذهن انگيزي گروهي )، ايفاي نقش، بازي، و نظاير آن است.

در اين بخش از طيف، معمولاً نقش مهار کننده مدرسان کاهش مي يابد و دانشجویان آزادند تا به پرسش ها خلاقانه پاسخ دهند و با ساير دانشجویان تعامل برقرار کنند. با وجود اين، بايد به خاطر داشت که همواره اندکي از اعمال مهار آشکار يا پنهان مدرس ضرورت دارد.

 

مدت ها اين تصور اشتباه در آموزش مهارت هاي زبان در زبان آموزي وجود داشت که براي افراد مبتدي بايد از فنون دستکاري شده يا بي معنا و فارغ از قوه ابتکار استفاده کرد و فقط در مراحل پيشرفته تر فنون ارتباطي را به کار گرفت. بر عکس، در روش ارتباطي براي آموزش مهارت از همان آغاز بر استفاده از فنون ارتباطي براي آموزش تاکيد مي شود.

ميزان استفاده از فنون ارتباطي به سطح مهارت و توانايي دانشجویان کلاس بستگي دارد. فنون ارتباطي براي افراد مبتدي در بر دارنده فعاليت در حجم محدود و تکرار الگوها براي کسب مهارت( مانند مهارت هاي زباني ) است.

 

فنون مکانيکي ( قالبي و عاري از ابتکار ) ، معنادار، و ارتباطي

در دهه هاي 1940 تا 1960 فنون آموزش، به ويژه آموزش زبان فقط بر تکرار تکيه داشت ولي امروزه، خوشبختانه آموزش از فنوني بهره مي گيرد که تکرار را به حداقل رسانده است. فنون مشترک آموزش را مي توان به سه دسته تقسيم کرد: تمرين هاي عاري از ابتکار و کاملا کنترل شده، تمرين هاي تا حدودي قابل کنترل و تمرين هاي کاملاً آزاد. اين تمرين ها خصوصاً در آموزش زبان مصداق دارند .

 

شايد بتوان تمرين را فني دانست که به تعداد اندکي از وجوه يک مهارت از رهگذر تکرار معطوف است. اين تمرين ها در آموزش زبان عموماً به طور شفاهي ( تکرار همه دانشجویان ) يا به طور فردي صورت مي گيرد.

 

تمرين الگوهايي مانند الگوهاي دستوري زبان بر سه نوع است. تمرين هاي مکانيکي و عاري از ابتکار، تمرين هاي معنادار و تمرين هاي ارتباطي. تمرين هاي عاري از ابتکار فقط داراي يک پاسخ درست است و فاقد ارتباط ضمني با واقعيت است. مثلاً تمرين از نوع تکرار مستلزم آن است که دانشجویان کلمه يا عبارتي را تکرار کنند، صرف نظر از آن که معناي آن براي آنان مشخص باشد .تمرين معنادار داراي يک پاسخ قابل پيش بيني يا مجموعه محدودي از پاسخ هاي ممکن است؛ اما با شکلي از واقعيت هاي بيروني ازتباط دارد. تمرين ارتباطي به دانشجویان امکان مي دهد تا پاسخ هاي آزاد ارائه کنند و به انتقال معاني بپردازند .

 

فنون مهار شده و آزاد

 

شايد سودمند ترين طبقه بندي فنون براي مدرسان فنوني باشد که در طيفي قرار بگيرد که در آن مدرس به درجات متفاوت، فعاليت هاي يادگيري را مهار مي کند. آگاهي از مفهوم مهار در اين جا، اهميت دارد. در فهرست زير ويژگيهاي اين دو نوع فن مورد مقايسه قرار گرفته است.

فنون قابل مهار                                      فنون آزاد                  

مدرس مدار                                            دانشجوی مدار

دستکاري شده                                     ارتباطي

سازمند                                                  آزاد

پاسخ پيش بيني شده                            پاسخ پيش بيني نشده

هدف از پيش تعيين شده                        هدف مبتني بر مذاکره

برنامه درسي ثابت                                  برنامه درسي مبتني بر همکاري و مشارکت

 

بديهي است که تصوير واقعي از اين دو نوع فن کاملاً به صورت سياه و سفيد نيست .براي مثال، بسياري از فنون قابل مهار، قابل دستکاري هم هستند و بسياري از آنها هم چنين داراي عناصر ارتباطي هم هستند. تمرين هاي شبه ارتباطي وجود دارد که بسيار مهار شده است؛ زيرا مدرس پرسش هاي ثابتي را مطرح مي کند و هر دانشجوی مدت کوتاهي وقت دارد تا به آنها پاسخ دهد. با وجود اين، به دانشجویان امکان داده مي شود تا در صورت لزوم از اين قالب درآيند و جلوه اي ارتباطي به تمرين بدهند. بنابراين، بايد توجه داشت که با اين تعميم ها نمي توان اين دو نوع فن را کاملا از يکديگر متمايز کرد.

 

منبع

داگلاس براون

گردآوری و ترجمه: علی خویه

 

دانلود  برخی از مطالب سمینار تکنیکهای فروش - فروش خلاق - مهندسی فروش - مدیریت فروش - فروشنده حرفه ای - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های مذاکره -تکنیکهای ارتباط  و ....

مهندسی فروش مدیریت فروش مهندسی مذاکره فروش خلاق    فایل پی دی اف

 مهندسی فروش مدیریت فروش مهندسی مذاکره فروش خلاق    فایل پاورشو



 

مطالب سخنرانی برخی از سمینارهای علی خویه - تبلیغات خلاق - روانشناسی تبلیغات- تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات خلاق - مهندسی تبلیغات - رازهای تبلیغات و ...

دانلود مطالب سخنرانی برخی از سمینارهای علی خویه

مطالب سخنرانی تبلیغ تبلیغات علی خویه

 پس از رفتن به این صفحه لینک دانلود  را ادامه دهید


 

 

 

دوره کامل مهندسی ارتباطات بازاریابی

دوره آموزشی اجرایی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی

به صورت عملی، کاربردی و اجرایی

در جلسات کارگاهی و کارگروهی

مجری:

مدرس: مهندس علی خویه

مشاور،مولف، محقق، مترجم و مجری تبلیغات

ابداع کننده تئوری ها و سبک های تبلیغات برای اولین بار در صنعت تبلیغات

مولف کتاب های سبک های تبلیغات، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

مولف کتاب ان ال پی در ارتباطات و تبلیغات

عضو هیات تحریریه نشریات بازاریابی و تبلیغات

برنامه ها و سرفصل های این دوره:

نام دوره

ساعت

شهریه

ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی

4

 

مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات

4

 

مدیریت روابط عمومی و کمپین روابط عمومی

4

 

تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها

4

 

مدیریت رسانه در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات

3

 

مهندسی مجدد و مهندسی ارزش در  ارتباطات و تبلیغات

4

 

مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی

2

 

تکنیک های خلاقانه در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات

4

 

تکنیک های ان ال پی در بازاريابي و تبليغات

4

 

تبلیغات تریزی و تكنيك هاي تريز در تبليغات

2

 

تبلیغات اینترنتی و  وب 2

2

 

دوره ها به صورت کارگروهی وکارگاهی ارایه می شود.

به دانشجویان و کارآموزان مدرک پایان دوره اعطا می شود.

نام دوره

ساعت

 

ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی

4

 

تکنیک های ترویج و ترفیع

4

 

مدیریت تبلیغات و کمپین تبلیغات

4

 

تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش

4

 

مدیریت رسانه در ارتباطات بازاریابی

3

 

مهندسی مجدد و مهندسی ارزش در  ارتباطات و تبلیغات

4

 

مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی

2

 

تکنیک های خلاقانه در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات

4

 

تکنیک های ان ال پی و تریز در بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات و فروش

4

 

تبلیغات و ترویج تریزی

2

 

تبلیغات اینترنتی و  وب 2

2

 

 

به نام خدا

دوره آموزشی فشرده تبلیغات و  ارتباطات بازاریابی

 روابط عمومی و فروش

مهندسی تبلیغات و فروش

تبلیغات و بازاریابی خلاق

مدرس: مهندس علی خویه

این بخش آموزشی که به صورت یکپارچه و منسجم مراحل اجرایی و عملیاتی تهیه کمپین تبلیغاتی و ارتباطات بازاریابی  و مهندسی تبلیغات را در خود دارد شامل سه مرحله و سه روز می باشد.

در روز اول کلیه امور و  فعالیت هایی که قبل از تهیه برنامه تبلیغاتی انجام می شود آموزش داده می شود.

در روز دوم تهیه برنامه تبلیغاتی و برنامه ارتباطات بازاریابی و برخی از استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغاتی آموزش داده می شود.

در روز سوم مهندسی تبلیغات، تبلیغات خلاق و ارزیابی فعالیت های تبلیغاتی آموزش داده می شود.

برنامه ها و سرفصل های روز اول:

 

نقطه شروع هر برنامه ریزی تبلیغاتی و بازاریابی، در اختیار داشتن اطلاعات و داده های درست، دقیق و به موقع از وضعیت بازار اعم از عرضه و مصرف و رقباست. با داشتن این نوع اطلاعات می توان وسائل ارتباطی و رسانه های ارتباطی بهتر و اثر بخش تری را انتخاب نمود تا با کمترین هزینه، بالاترین کارائی حاصل شود. تهیه این اطلاعات قبل از آنکه صرفا به عنوان داده های خام و یا اطلاعات ارائه شوند، بیشتر جهت تهیه برنامه های بهتر تبلیغاتی و نوشتن Campaign تبلیغاتی و بررسی اثربخشی هر یک از رسانه های مورد استفاده، به انجام می رسند.

برخی از سرفصل های این بخش آموزش شامل موارد زیر می باشد.

·        شیوه مطالعات  و تحقیقات فعالیتهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه

·        شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

·        شناخت تقسیمات بازار

·        شناخت جایگاه یابی  بازار

·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

·        شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی و  تبلیغات

·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات تلویزیونی و رادیوئی

·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات محیطی مانند بیل بوردها، پل های عابر و ...

·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات مطبوعاتی

·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات اینترنتی

·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی، فروش و تبلیغات در محل عرضه بازار

·        شناخت کافی و جمع آوری اطلاعات لازم در مورد محصول مورد نظر

·        شناخت رقبا و سهم هر یک در بازار مورد نظر همچنین محاسبه میزان توان رقابتی آنها با شرکت متقاضی

 

برنامه ها و سرفصل های آموزشی روز دوم:

آمتهیه برنامه جامع تبلیغاتی

براي اينكه تبليغ از كارايي و اثربخشي لازم برخوردار باشد لازم است كه فعاليتهاي تبليغاتي بر اساس يك برنامه تبليغاتي مناسب انجام پذيرند.

برنامه تبليغات، پيام مناسب را از طريق يك رسانه مناسب به مخاطب مناسب، ارائه مي‌كند. برنامه تبليغاتي يك شركت نشات گرفته از برنامه كلي شركت و برنامه بازاريابي آن است.

برخی از مطالب آموزشی این بخش شامل موارد زیر می باشد.

·        تهیه پیام و شعار تبلیغاتی و تکنیک های تهیه آن

·        تهیه برنامه ریزی جامع رسانه ای

·        بودجه بندی و تکنیک های بودجه بندی

·        برنامه های تبلیغاتی مرتبط با روابط عمومی

·        برنامه های تبلیغاتی مرتبط با  فروش مستقیم

·        تکنیک های خلاقانه فروش

·        برنامه های  تبلیغاتی پیشبرد فروش

·        GRP , CPM

·        سمپلینگ

·        مونیتورینگ

·        اسکنینگ

·        بسته بندی

·        ساخت تیزر تلویزیونی

·        انیمیشن در تبلیغات

·        عکسبرداری تبلیغاتی

·        صداگذاری های تبلیغاتی

·        موارد چاپی در تبلیغات

·        آشنایی با قرارداد های سازمان صدا و سیما

·        آشنایی با قراردادهای محیطی (بیل بورد، پل عابر، ...)

·        آشنایی با قرارداد نشریات

·        آشنایی با قراردادهای اینترنتی

 

برنامه آموزشی روز سوم:

تبلیغات فقط با اجرا به پایان نمی پذیرد بی شک ارزیابی هر فعالیتی می تواند نقاط قوت و ضعف آن را برای بهبود در آینده نمایان کند.

در روز سوم ارزیابی امور تبلیغاتی که مهمترین بخش از هر برنامه تبلیغاتی است آموزش داده می شود شیوه های ارزیابی امورتبلیغاتی، مهندسی تبلیغات و تبلیغات خلاق آموزش داده می شود.

برخی از سرفصل های این بخش شامل موارد زیر می باشد

·        تکنیک های ارزیابی امور تبلیغات

·        مونیتوریگ و اسکنینگ تبلیغات

·        فرمول های اثربخشی تبلیغات

·        مهندسی ارزش در تبلیغات ارتباطات و فروش

·        مهندسی مجدد تبلیغات بازاریابی و فروش

·        تبلیغات خلاق رسانه ای

·        پیام های و شعار های خلاقانه

·        مهندسی هوش مصنوعی

·        تبلیغات پست مدرن

·        تبلیغات تریزی

·        مهندسی فروش

 

 


ارتباطات خلاق

اولين سمينار ارتباطات خلاق

دروه هاي آموزشي ارتباطات خلاق

مدرس و ارايه دهنده : علي خويه

مولف كتاب ان ال پي در ارتباطات و تبليغات

سرفصل هاي اين دوره:

10 تكنيك آسيب شناسي ارتباطات

10 تكنيك ارتباط خلاق در زندگي و كسب و كار

ان ال پي در ارتباطات خلاق

هيپنوتيزم ارتباطات

10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش

10 تكنيك خلاقانه ارتباطات بازاريابي

مهندسي ارتباطات در زندگي و تجارت

زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)

ارتباطات خلاق در زندگي و كسب و كار و تجارت

تكنيك هاي خلاقانه ارتباطات براي پيشبرد اهداف

 


 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

بازاریاب و ویزیتور حرفه ای

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم ویزیتوری و جايگاه آن در بازاریابی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار ویزیتور

-    اصول ویزیتوری

-    اصول و روشهای توانمندسازی ویزیتور

ارتقای بینش

-    مدیریت تغییر

-    مدیریت استرس

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

-    مهارتهای انگيزه در ویزیتورها و روش هاي آن

-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

-    مهارتهای ايجاد هماهنگي در وزیتورها

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مديريت زمان در ویزیتوری وبازاریابی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان
-        نکات مهم برای جذب مشتری

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه كور فروش و ویزیت

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت

-    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های ویزیت تلفنی

-    دریافت و پرداخت چک پول و شیوه بستن قرارداد

-    پیگیری ویزیت

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت

 

 

 

دوره آموزشي پيوسته مهندسي فروش و فروش خلاق

مدرس و ارايه دهنده :علي خويه

سرفصل هاي دوره:

10 نقطه كور فروش

10 اشتباه فروش

فروش تريزي

10 تكنيك مهندسي فروش

10 تكنيك فروش خلاق

10 تاكتيك فروش خلاق

10 استرات‍ژي فروش خلاق

10 تكنيك قيمت گذاري خلاق

10 تكنيك خلاق جذب مشتريان

10 تكنيك تبليغات خلاق

سبك هاي فروش

 


 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

بازاریاب و ویزیتور حرفه ای

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم ویزیتوری و جايگاه آن در بازاریابی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ريزي و بهبود روش كار ویزیتور

-    اصول ویزیتوری

-    اصول و روشهای توانمندسازی ویزیتور

ارتقای بینش

-    مدیریت تغییر

-    مدیریت استرس

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی

-    ایجاد و نهادینه سازی فرهنگ کاری بدون حاشیه

-    مهندسی فکر و حذف افکار مخرب و تقویت افکار سازنده

-    تفکر خلاق، سیستمی، استراتژیک و عمل گرا

ارتقای مهارت

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي

-    مهارتهای انگيزه در ویزیتورها و روش هاي آن

-    روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن

-    مهارتهای ايجاد هماهنگي در وزیتورها

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مديريت زمان در ویزیتوری وبازاریابی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان
-        نکات مهم برای جذب مشتری

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه كور فروش و ویزیت

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت

-    10 تكنيك خلاق جذب مشتريان

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های ویزیت تلفنی

-    دریافت و پرداخت چک پول و شیوه بستن قرارداد

-    پیگیری ویزیت

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت

 

 

 

 

دوره ای حرفه ای آموزش بازاریابی و فروش در صنعت ملک و ساختمان

تکنیک های حرفه ای بازاریابی و فروش املاک و ساختمان

مدرس و ارایه دهنده : مهندس علی خویه

بازاریابی ملک و ساختمان چیست.........................................................

هدف از بازاريابي ملك و ساختمان.........................................................

برخی از تعاريف‌ و مفاهيم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش ملک و ساختمان......................................................

انتظار از بازاريابي ملك و ساختمان .........................................................

برخي از مفاهيم مهم بازاريابي ملك و ساختمان .........................................................

عوامل موثر بر عرضه و تقاضا ملك.........................................................

مديريت تقاضا در بازاريابي ملك و ساختمان.........................................................

بازار ملك و ساختمان.........................................................

جعبه ابزار يا آميخته بازاريابي ملك و ساختمان.........................................................

ابعاد گوناگون بازاریابی ساختمان و ملك.........................................................

روش ها و تكنيك هاي بازارگرايي و بازارشناسي ساختمان و ملك.........................................................

فرآيند مديريت بازاريابي ملك و ساختمان.........................................................

تجزيه و تحليل فرصتهاي خريد فروش و بازار ملك، ساختمان و مسكن.........................................................

جستجو و انتخاب بازارهاي هدف.........................................................

اندازه گيري و پيش بيني تقاضا.........................................................

 تقسيم‌بندي بازار در ساختمان و ملك .........................................................

تقسيم بازار براساس متغيرهاي جغرافيايي.........................................................

تقسيم‌ بازار براساس متغيرهاي جمعيت‌شناختي .........................................................

هدف گيري در بازار املاک و ساختمان.........................................................

جايگاه يابي در بازار املاک و ساختمان.........................................................

تعيين استراتژيهاي بازاريابي.........................................................

برنامه های پیشنهادی تیم بازاریابی و فروش.........................................................

سازماندهي، اجرا و کنترل فعاليتهاي بازاريابي.........................................................

تحقيقات ساختمان و  ملک و تحقیقات بازاريابي ملک.........................................................

فرايند تحقيقات بازاريابي در بازار ملک و ساختمان.........................................................

مرحله اول: تعريف مساله و تعيين اهداف تحقيق ........................................................

مرحله دوم: تعيين طرح تحقيق براي جمع‌آوري اطلاعات.........................................................

مرحله سوم: اجراي طرح تحقيق.........................................................

مرحله چهارم: تعبير و تفسير و گزارش يافته‌ها.........................................................

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی ملک و ساختمان.........................................................

نمونه ای از گزارشات طرح تحقیق .........................................................

برخی از قوانین حقوقی مرتبط با ساختمان و ملک.........................................................

برخي از قوانين نظام مهندسی و کنترل ساختمان.........................................................

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان ملك و ساختمان.........................................................

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده ساختمان و ملک.........................................................

عوامل فرهنگی تاثير گذار بر خريداران ساختمان و ملك.........................................................

عوامل اجتماعی تاثير گذار بر خريداران ملك و ساختمان.........................................................

عوامل فردی تاثير گذار بر خريداران ملك و ساختمان.........................................................

سبک زندگي.........................................................

تلقيات و برداشت ها.........................................................

شخصيت.........................................................

عوامل روانشناختی تاثير گذار بر خريداران ساختمان و ملك.........................................................

انگيزاننده ها.........................................................

ادراکات.........................................................

يادگيري.........................................................

گرایشات و اعتقادات.........................................................

دسته‌بندي افراد در پذيرش ساختمان ها و املاک جديد.........................................................

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی ملك و ساختمان.........................................................

نقش كانال‌هاي توزيع در فروش ساختمان و ملك.........................................................

نكات مهم از چگونگي فعالیت بنگاه هاي مشاوران املاك.........................................................

ب) نحوه فعاليت بنگاه‌هاي مشاور املاك متناسب با شرايط خريداران................................................

فرایند تصمیم گیری خرید ملك و ساختمان.........................................................

احساس نیاز.........................................................

جستجوی اطلاعات.........................................................

ارزیابی جایگزین ها.........................................................

تصمیم به خرید.........................................................

رفتار پس از خرید مصرف کننده.........................................................

نکاتی از ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش املاک وساختمان..........................................

50 نکته مهم در معاملات خانه، ساختمان یا ملک.........................................................

قیمت و قیمت گذاری ملك و ساختمان.........................................................

طرح ها و روش هاي  قیمت گذاری در ملك و ساختمان.........................................................

مبادله پایاپای.........................................................

چانه زنی فرد به فرد.........................................................

قیمت مقطوع.........................................................

قیمت گذاری مزایده ای.........................................................

روش کره گیری.........................................................

قیمت گذاری رخنه ای.........................................................

قیمت‌گذاری بر مبنای افزودن به بهای تمام شده.........................................................

قیمت‌گذاری بر مبنای بازده مورد نظر.........................................................

 قیمت‌گذاری بر مبنای ارزش مورد تصور.........................................................

قیمت گذاری دسته ای.........................................................

قیمت گذاری دو تعرفه ای.........................................................

قیمت گذاری میزان خرید.........................................................

 قیمت‌گذاری بر مبنای نرخ رایج.........................................................

 قیمت‌گذاری بر مبنای پیشنهادهای مهر و موم شده.........................................................

قیمت گذاری دسته بندی شده.........................................................

قيمت‌گذاري انطباقي.........................................................

قيمت‌گذاري فرصت‌طلبانه.........................................................

قیمت‌گذاری بر مبنای ارزش.........................................................

قیمت گذاري تنبيهي و تخريبي.........................................................

رويكردهاي‌ عمومي‌ قيمت‌گذاري‌ در ملك و ساختمان.........................................................

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری ملک و ساختمان.........................................................

مراحل قیمت‌گذاری.........................................................

استراتژیهای تعديل و مديريت قيمت‌ها.........................................................

تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش ملك.........................................................

مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي(تصميمات اصلي در ارتباط بازاريابي) .........................................

·         تعيين مخاطبان مورد نظر (مخاطبان هدف) .........................................................

·         مشخص نمودن واکنش مورد انتظار.........................................................

·         گزينش و تهيه پيام ارتباطی با مشتریان.........................................................

·         انتخاب کانال یا رسانه های ارتباطي با مشتریان و مخاطبان.........................................................

·         انتخاب منبع پيام.........................................................

·         دريافت بازخورد.........................................................

 

تكنيك هاي بازاريابي، خريد و فروش املاك.........................................................

تاكتيك فروش املاک خوشه­اي .........................................................

مزيت رقابتي فروش املاکي.........................................................

اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها.........................................................

6 نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک.........................................................

تكنيك آيدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک.........................................................

پنج تكنيك مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان.........................................................

خرید و فروش املاک مشاركتي.........................................................

تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش املاک و ساختمانها.........................................................

فروش املاک چند بعدي.........................................................

فروش املاک مفهومي .........................................................

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان.........................................................

تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان.........................................................

خطاها و دام­هاي خريد و فروش ساختمان و ملك .........................................................

تاكتيك يا تكنيك الگوبرداري در فروش املاک، مدل الگوبرداري در فروش املاک.............................

مهندسي ارزش در بازاریابی و فروش  املاك و ساختمان.........................................................

ارزش در بازاریابی و فروش املاک.........................................................

مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاك.........................................................

واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملك.........................................................

مراحل اجراي مهندسي ارزش بازاریابی و فروش املاك.........................................................

فروش بدون كمك بنگاه مسكن.........................................................

برخی از نکات و تکنیک های فروش ملک و ساختمان.........................................................

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی املاک و ساختمان.........................................................

بیمه ساختمان.........................................................

بازاریابی بین الملل ساختمان واملاک.........................................................

 

 


قابل توجه دانشجویان بنده در کلاسهای طراحی و چدمان فروشگاه

http://memareirani.blogfa.com/cat-6.aspx


 

KHFA

 شرکت فکر آذین

 

 سمینارهای تخصصی، کاربردی و کارگروهی

طراحی و چیدمان فروشگاه

طراحی و چیدمان محل کسب و کار

محیط و فضاسازی در افزایش بهره وری کسب و کار

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

مخاطبان دوره:کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....

هدف از دوره:آشنایی و افزایش مهارت مخاطبان با روشها و تکنیک های چیدمان و بهبود چیدمان فروشگاه به منظور افزایش بهره وری فروش و اثربخشی، اثرات روانی طراحی و چیدمان فروشگاه، معماری داخلی، اصول چیدمان، ویترین گردانی، دسته بندی، ترکیب، ایمنی و بهداشت، مرتب سازی،کنترل و نظارت فروشگاه

اساتید دوره: علی خویه(مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب طراحی و چیدمان فروشگاه)www.khooyeh.com و فهیمه احمدی (مشاور و محقق و مدرس روانشناس بالینی، فنگ شویی، گشتالت درمانی و ... )

مدت زمان سمینار: 6 ساعت

شرایط و هزینه دوره: 750000 ریال واریز به حساب 75390901 جام بانک ملت، یا شماره ملت کارت 6104337112341589 یا حساب سیبا 0306915754001 یا ملی کارت 6037991096833342 و ارسال مشخصات و اطلاعات شخصی و تصویر فیش واریزی به شماره فکس  33552188

تلفن های تماس و هماهنگی: ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷-۰۹۱۹۱۱۰۷۵۵۱ -۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

نام و نام خانوادگی شرکت کننده:                  سن:                  تحصیلات:                     شغل:                 

وضعیت تاهل:                   شماره فیش واریزی                   تلفن ثابت                   تلفن همراه

آدرس                                                                                                  پست الکترونیک                         

 

 

 

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:


10 تكنيك آسيب شناسی چیدمان فروشگاه

10 تكنيك مهم در طراحی و چیدمان زندگی

سیستم های طراحی و چیدمان فروشگاه

تکنیکهای ویترین گردانی و مدیریت ویترین

تکنیک های چیدمان فضای کار برای مشاغل مختلف

نقش و اهمیت چیدمان در بهبود زندگی و کسب و کار

10 تكنيك چیدمان  خلاق

روانشناسی چیدمان فروشگاه

مهندسي طراحی و چیدمان  در زندگي و تجارت

تكنيك هاي خلاقانه طراحی و چیدمان فروشگاه

اصول و سیستم های طراحی و چیدمان

۱- اصل  و سیستم 5s

۲- پوکا یوکه

۳- شش سیگما

۴- JIT

۵ - اصل تصویر سازی ذهنی

6- اصل مدلسازی

7- فرايند مدلسازي

8- فنگ شویی

9- کایزن

آشنایی با تغیرهای ذهنی رنگ آشنایی با مکان و رنگ
آشنایی با مصالح عایق صوت، نور، حرارت و رطوبت

طراحی پلکان
 طراحی انواع درب و پنجره
 شناسایی اصول طراحی معماری داخلی ساختمان
توانایی ترسیم نقشه های مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اعم از پلان ها، نماها و برش ها
آشنایی به نقشه های مبلمان
 شناسایی مصالح و کاربرد آنها
 تعریف رنگ

  • کیفیت رنگها
  • درخشندگی
  • تفاوت رنگ
  • رنگهای سرد و رنگهای گرم
  • سیاه و سفید
  • تک رنگ و چند رنگ
  • هماهنگی رنگها
  • تفاوت ته رنگ

توانایی طراحی معماری داخلی
 آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات در طراحی معماری داخلی
آشنایی با انواع مبلمان و سبکهای مختلف آن
 شناسایی کمپوزیسیون تعادل
 شناسایی فرم و حجم
 شناسایی تقارن و مقاومت
شناسایی ریتم و زیبایی
 شناسایی حرکت و سیرکولاسیون
 شناسایی استانداردهای مبلمان
 شناسایی نور و روش نورپردازی
 شناسایی طراحی عناصر مبلمان
 طراحی انواع تخت خواب
طراحی کتابخانه دیواری و تخت دیواری
طراحی انواه ویترین
 طراحی کابینت
 طراحی انواع نیمکت
طراحی انواع صندلی
 طراحی انواع میز
 طراحی انواع دکورهای فانتیزی
 طراحی رامپ
 توانایی طراحی معماری داخلی
توانایی ترسیم نقشه های مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اعم از پلان ها، نماها و برش ها
 توانایی ترسیم نقشه های اجرایی مبلمان اعم از پلان ها، نماها، جزئیات و تعیین اتصالات کار
توانایی رسم رنگی پرسپکتیو احجام به طریقه یک نقطه ای، دو نقطه ای و سه نقطه ای
 توانایی ترسیم پرسپکتیو یک نقطه، دو نقطه و سه نقطه اجسام نامشخص
 توانایی رسم رنگی انواع پرسپکتیو سرویس ها و پلکان و لوازم داخلی ساختمان
 توانایی ماکت سازی و شناخت آن

معماری و طراح داخلی سالنهای آرایشی و مو ،بوتیک و فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی سالنهای عروس و گریم ،سالن عروسی ،دکوراسیون ،طراحی ،چیدمان ،نورپردازی
*معماری و طراحی داخلی موزه ،سالنهای نمایش ،نمایشگاه سرامیک و سفال ،گالری ،سالن نمایش آموزش و ترافیک کودکان ،نمایشگاه اتومبیل ،مراکز اطلاع رسانی ،غرفه های نمایشگاهی
*معماری و طراحی داخلی ویلا،منازل ویلایی ،آپارتمان ،مکانهای زندگی کوچک ،سوئیت ،مکانهای کوچک ،منازل ،پذیرایی ،نشیمن ،اتاق خواب ،آشپزخانه ،سرویس کابینت ،چیدمان ،دکوراسیون،مبلمان
*معماری و طراحی داخلی نمایشگاه ها و اتاق و سالنهای نمایش ،سینما ،سالنهای تئاتر ،مراکز فروش اقلام فرهنگی
*معماری وطراحی داخلی سالنهای زیبایی ،باشگاه بدن سازی ،استخر ،سونا ،سالن انتظار ،فرودگاه ،پلان های اجرایی و نورپردازی ،معماری و طراحی داخلی ادارات ،دفاتر کار،سالنهای کنفرانس ،بانک ،شرکتهای اطلاع رسانی با پلان های اجرایی ،نورپردازی
*چیدمان ،مبلمان اداری و دکور سازی ،معماری و طراحی داخلی موزه جنگ ،بانک ها ،اتاق کنفرانس ،مطب ها کلینیک پوست ،چشم پزشکی ،دندان پزشکی ،موسسه زبان ،مکانهای عمومی ،کافی شاپ
*معماری طراحی داخلی دفاتر ،ادارات ،دفاتر کار کمپانی های بین المللی با توضیحات مبسوط و پلان ها اجرایی کامل
*اتاق کنفرانس، مدیر مسئول کامپیوتر ،مبلمان اداری ،معماری و طراح داخلی ویلاها ،منازل ویلایی ،آپارتمان ها
*معماری ساختمان
*مجموعه دو ژورنال معتبر معماری آمریکا
*نورپردازی
*معماری و طراحی داخلی سالنهای آرایشی ،بهداشتی ،رستوران ،بانک ،سالنهای کنفرانس ،هتل ،دندانپزشکی، مدارس ،مطب جراحی پلاستیک با پلان های اجرایی ،نورپردازی،بسیار وزین
*طراحی رنگ آمیزی و کار روی دیوارها و کف ،ست رنگ در قسمتهای مختلف ساختمان
*دکوراسیون ومعماری داخلی مجموعه ای بسیار وزین ،کاری از ایالات متحده آمریکا
*میز تلویزیون و کامپیوتر ،جاکتابی،قفسه و میزهای تلویزیون
*گچبری ،کارهای هنری در سقفها ،نقاشی درسقف ،ستون رومی،نما سنگ کنده کاری
*انواع اثاثیه چوبی،کمد ،دراور،انواع مبلمان ،میز و صندلی و...
*معماری داخلی فضاهای اداری،دفتر ادارات و شرکتها ،سالنهای کنفرانس ،مبلمان اداری و نورپردازی این مکان ها ،رستوران ،کافی شاپ ،سالن نمایش ،فضای داخلی موزه ها ،گالری های هنری ،بیمارستان،مراکز خرید و...
*مراکز تجاری ،پلان فضاهای درونی ،پارتیشن بندی داخل دفاتر ،پلکان و..
*طراحی داخلی مراکز خرید ،فضای سبز در مراکز خرید ،ویترین مراکز خرید ،پلکان درمجتمع های تجاری بزرگ ،سقف و نورپردازی مجتمع خرید ،نور مخفی و...
*معماری داخلی:مبلمان و انواع مبل ،طرح ها و رنگ های مختلف در سرویس بهداشتی ،پلکان فلزی،دکوراسیون اتاق کودک ،کف پارکت ،سنگ در طراحی داخلی ،اثاثیه مختلف ،انواع میز و صندلی و...
*انواع طرح ،نقشه و پلان معماری داخلی و اثاثیه مختلف
*کاربرد چوب در طراحی داخلی ،فضای داخلی فروشگاه ،میز غذاخوری ،سرویس غذاخوری ،سالن غذاخوری،پلان ساختمان ،فضای درونی کافی شاپ


(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و به صورت اجرایی و کاربردی  در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 


سمینار و کارگاه  آموزشی اسپانسرینگ – تکنیک ها و مهارت های اسپانسر گیری

مدیریت بازاریابی  اسپانسرینگ

Sponsorship marketing management

By: Ali Khooyeh

مدرس: مهندس علی خویه

WWW.KHOOYEH.COM

WWW.ALIKHOOYEH.BLOGFA.COM

مدرس دانشگاه

 محقق مشاور و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی تبلیغات ارتباطات و خلاقیت

مترجم و مولف 6 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات و خلاقیت

مهمان و کارشناس برنامه های صدا وسیما

عضو انجمن های ملی و بین المللی بازاریابی و تبلیغات

عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی بازرگانی و بازاریابی

با همکاری روانشناس بالینی، مولف و محقق روانشناسی و برنده چندین جایره ملی خانم فهمیه احمدی

سرفصل های دوره:

Ø     اصول و مفاهیم اسپانسرینگ

Ø     تکنیک ها و تاکتیک های اسپانسرگیری sponsorship techniques

Ø     روشهای اسپانسر گیری method of sponsoring

Ø     مهارت های لازم مدیریت اسپانسر skill of sponsoring

Ø     راهکارها و تکنیکهای مدیریت اسپانسر

Ø     فرایندهای اسپانسرگیریprocess of sponsoring

Ø     جلسات مذاکره اسپانسرینگ negotiation in sponsoring

Ø     فنون مذاکره در اسپانسرینگ

Ø     جلسات ارایه مطالب اسپانسرینگ

Ø     تشکیل تیم های اسپانسرینگ team sponsoring

Ø     مهارت های کار تیم اسپانسرینگ

Ø     تکنیک های نفوذ در بازارهای مشکل

Ø     کنترل و مدیریت طرف های مقابل اسپانسرینگ

Ø     نفوذ به کانالهای بازاریابی در اسپانسرینگ

Ø     بازاریابی رابطه مند در اسپانسرینگ

Ø     بازاریابی ویروسی در اسپانسرینگ virual marketing in sponsoring

Ø     اسپانسرینگ و اسپانسرگیری خلاق در صنایع مختلف

Ø     نمایش فیلم و عکس

Ø     اجرای کارگاه کارگروهی

Ø     آزمون ها و چک لیست های اسپانسرگیری

Ø     زبان بدن و شیوه های گفتار ورفتار ویزیتورها و بازاریاب های اسپانسرگیری

Ø     مدیریت زمان در مدیریت اسپانسرگیری time sponsoring management

Ø     تکنیک های پیگیری و ارزیابی جلسات اسپانسرگیری

 

 


 

کارگاه آموزشی مدیریت زنجیره تامین SCM

به صورت اجرایی و کاربردی و مشارکت گروهی

مدرس : مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

مولف و مترجم 7 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت

مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما

با تجربه 15 ساله اجرایی در سازمانها و شرکت های مختلف ملی  بین المللی

ارایه بیش از 500 ساعت دوره های آموزشی کاربردی و اجرایی د رسازمان ها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی

عضو  هیات تحریریه نشریات مختلف اقتصادی تولید صنعتی

عضو انجمن های مختلف علمی ملی و بین المللی

سرفصل ها و رئوس مطالب:

·        مفاهیم مدیریت زنجیره تامین SCM

·        اهداف مدیریت زنجیره تامین

·        ضرودت مدیریت زنجیره تامین

·        مدیریت زنجیره تامین و کاربردهای آن در کسب و کار و زندگی

·        تاريخچه مديريت زنجيره تامين

·        فرآيندهاى اصلى مدیریت زنجیره تامین

·        مديريت اطلاعات

·        مديريت لجستيك

·        مديريت روابط (RELATIONSHIP MANAGEMENT) .

·        فازهای تصمیم در یک زنجیره تامین

·        طراحی یا استراتژی زنجیره تامین      

·        برنامه ریزی زنجیره تامین

·        عملیات زنجیره تامین

·        ابزارهای مدیریت زنجیره تامین

·         

·        چهارچوب تصمیم گیری زنجیره تامین

·        پنج عملكرد براى مديريت زنجيره تامين

·        ساختار شركاى زنجيره تامين

·        پياده سازى ارتباطات مشاركتى

·        طراحى زنجيره تامين براى سود دهى استراتژيك

·        اطلاعات مديريت زنجيره تامين

·        كاهش هزينه زنجيره تامين

·        طرح كلى يك زنجيره تامین

·        موانع پیاده‌سازیSCM

·   &#




در هفته هایی که گذشت دوره های آموزشی با موضوعات بازاریابی و فروش مویرگی- فروش در شرایط سخت وکسادی بازار- روانشناسی قیمت ها روانشناسی  تخفیف - بازاریابی پارتیزانی- اصول و فنون مذاکرات حرفه ای- مدیریت بازاریابی و فروش - قیمت گذاری اصول و فنون قیمت گذاری - مدیریت و سرپرستی فروش - ویزیتور حرفه ای

در شهرهای یزد ساری رشت و در مدرسه فروش ) شرکت های گلپخش به پخش و ...(داشتیم

به تازگی همکاری بسیار خوبی نیز با شرکت پخش پارسیان که یکی از بزرگترین شرکت های پخش تهران می باشد نیز آغاز گردید ه است این شرکت با فروشنده های بسیار خوب خود توانسته سهم بسیار خوبی را در بازار بدست آورد درجلسات آموزشی با موضوعات ویزیتور حرفه ی مهندسی فروش مدیریت منطقه ویزیت روانشناسی مشتری که تا کنون با فروشندگان این شرکت داشتیم جلسات بسیار شاد پرنشاط و کاربردی ارایه شده است

www.marketingschool.blogfa.com

·         www.saleschool.blogfa.com 

·         www.advertisingschool.blogfa.com

 

در شهر یزد در خدمت مدیران فروش شرکت تولیدی و خدمات یزد بودیم از ای میل ها و ابراز محبت هایی که این دوستان نسبت به دوره و اینجانب داشته اند بسیار سپاسگزارم

دراستان های شمالی کشور نیز دوره های کاربردی  و جذابی درحال ارایه می باشد که اطلاعات آن از طریق این وبلاگ و وب سایت وای میل قابل دریافت می باشد

هفته آینده در خدمت مدیران تولیدی خدماتی و صنعتی استان های تهران اصفهان و بندر عباس با موضوعات اصول و فنون وفادارسازی مشتریان - بازاریابی در شرایط بحران - مهندسی فروش - مهندسی روابط عمومی تکنیک ها اصول و فنون روابط عمومی الکترونیک و اصول و فنون ارتباطات اثربخش بازاریابی خلاق سیستم ها و راهکارهای استخدام ویزیتور و فروشنده و بازاریاب حرفه ای و .. خواهیم بود برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت های زیر مراجعه شود

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
09372991608
khooyehali@yahoo.com
khoooyehali@gmail.com
www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.persianblog.ir
www.advertisingschool.blogfa.com

www.marketingmanagement.mihanblog.com

آموزش بازاریابی و فروش

مدرس بازاریابی و فروش

علی خویه بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت ارتباطات

کارگاه بازاریابی و فروش

مدرسه بازاریابی و فروش ایران



 
صفحه نخست
پست الکترونیک
آرشیو
درباره وبلاگ
www.khooyeh.com
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
2-فهیمه احمدی
o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: khooyeh@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
info@khooyeh.com
fahimeh.ahmady@yahoo.com
09372991608
09122991608
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و ....
هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM



اسلايدر تصاوير