سمینار بازاریابی لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی،  سمینار بازاریابی خدمات آرایشی بهداشتی

سمینار بازاریابی لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی  و بازاریابی خدمات آرایشی و بهداشتی

تکنیک های بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی  روش های بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی

محتوای سمینار:

سمینار بازاریابی خدمات آرایشی بهداشتی  

۱ - اثربخش ترین رسانه ای موسسات آرایشی بهداشتی  چگونه باید بررسی شود

۲ - در برنامه های بازاریابی موسسات لوازم آرایشی بهداشتی  چه شاخص هایی مهم است

۳ - شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آرایشی بهداشتی  چیست

۴ - وضعیت بازار موسسات آرایشی بهداشتی  چگونه است

۵ - عوامل موفقیت در بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی  چیست

۶ - برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات لوازم آرایشی بهداشتی  چه برنامه هایی باید داشت

۷ - استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آرایشی بهداشتی  چگونه می باشد

·         تکنیک های بازارسازی بازارگرمی و بازارداری در مراکز آرایشی بهداشتی  

·         استراتژی های بازاریابی و فروش پارتیزانی در موسسات و مراکز آرایشی بهداشتی

·         بازاریابی خلاق و کم هزینه  در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی

·         جعبه ابزار وآمیخته بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی

·         فرایند مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی  

·         هدفگذاری در بازارلوازم آرایشی بهداشتی

·         جایگاه یابی در بازارلوازم آرایشی بهداشتی

·         فرایند 6 مرحله ای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات لوازم آرایشی بهداشتی

·         تکنیک های افزایش فروش و بهبود فروش خدمات و محصولات لوازم آرایشی بهداشتی

·         مهارت های نفوذ به بازار در خدمات آرایشی بهداشتی  و فرهنگی

·         ارتباط با مشتریان به شیوه اثربخش در موسسات و مراکز آرایشی بهداشتی  و فرهنگی

·         کارگاه بازاریابی پارتیزانی

·         استراتژی های بازاریابی و فروش خدمات و محصولات لوازم آرایشی بهداشتی  

·         10 تكنيك قيمت گذاري چریکی

·         10 تكنيك خلاق جذب مشتريان

·         10تكنيك تبليغات کم هزینه و بی هزینه

·         ایجاد محصولات و خدمات پرکشش و مشتری مداری کم هزینه ویژگی فروشندگان و بازاریابان پارتیزانی در مراکز لوازم آرایشی بهداشتی  و خدمات لوازم آرایشی بهداشتی

·         تکنیک های پارتیزانی در بهبود کسب و کار

·         نمونه های کاربردی و عملی نمایش فیلم و ..

مدرس : استاد علی خویه

علی خویه............................................................www.khooyeh.com

                                                      www.alikhooyeh.blogfa.com 

o سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات

o مولف و مترجم بيش از 9 عنوان كتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمينه مدیریت، ارتباطات، بازاريابي، برند، فروش و تبليغات[1]  و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی           

o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  

o ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی  کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند

o سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف

o دارای بیش از چندین سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی

o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریاب




دانلود کتاب های مدیریتی