گاهي مشتري را هرگز نمي بينيد ، اين تبليغات شماست که وکالت دارد از جانب شرکت شما سخن بگويد ، رفتار کند
و در نهايت او را متقاعد به خريد نمايد .

 

 

 

نام دوره : مهندسی تبلیغات مدرن
نوع برگزاری: حضوری و غیر حضوری
مدت برگزاری: 3 روز - ساعت 15 الی 19                           |                  تاریخ برگزاری : 19 ، 26 آبان ، 3 آذر
مدرک اعطایی : مدرک معتبر داخلی - مدرک بین المللی
مدرس : استاد علی خویه
شهریه ثبت نام تا 21 مهرماه : 180.000 تومان                  |                  شهریه ثبت نام بعد از 21 مهرماه : 210.000 تومان

 

 


 

استاد علی خویه
khooyehali@yahoo.com
khoooyehali@gmail.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

www.advertisingschool.blogfa.com

www.marketingrefrence.blogfa.com

www.guerrillamarketing.blogfa.com

www.brandschool.blogfa.com

 

* مولف و مترجم ۷ عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی تبلیغات و خلاقیت

*
مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات ارتباطات خلاقیت

* ارایه بیش از ۹۰۰۰۰نفر ساعت دوره آموزشی کاربردی و اجرایی  به سازمانها شرکت  ها موسسات و برندهای ملی و بین المللی

* تدوین و اجرای بیش از ده ها برنامه و کمپین بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات و خلاقیت

* عضو انجمن تحقيقات بازار اروپا ESOMAR

* عضو انجمن صنفي شركت هاي تبليغاتي ايران

* تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

* عضور هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

* فعاليت  بيش از ۷ سال در تمامي زمينه هاي فروش بازاریابی هنر و تبليغات

* مجري و مدير تحقيق و توسعه مجله تبليغات انجمن صنفي تبليغاتي ايران و...

*

 مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی  برخی شرکت ها از جمله :

نوکیا- سامسونگ- همراه اول- سونی- دانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری ایران دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی آسمان ایران ایر و ...

 

اين دوره آموزشي به صورت يكپارچه و منسجم مراحل اجرايي و عملياتي تهيه كمپين تبليغاتي و ارتباطات بازاريابي و مهندسي تبليغات را در خود دارد شامل سه مرحله و سه روز مــي باشد.
جهت تـسهيل در حضور ثبت نام کنندگان در دوره ، اين 3 روز در يکمـاه برگـزار خواهـد شـد ، بصـورت هفته اي يک جـلسه ، و همچنين جهـــت استفاده علاقه منداني که امکان حضور براي آنها فراهم نمي باشد ، کل دوره فيلمبرداري شده و متقاضيان مي توانند بصورت غيرحضوري ثبت نام نمايند .

 

روز اول :

در روز اول كليه امور و فعاليت هايي كه قـبل از تهيـه بـرنامه تبليغاتي و مـهنـدسي بـازار و تبـليـغـات انجام مي شودآموزش داده مي شود.

 

روز دوم :

در روز دوم تهيه برنامه تبليغاتي و برنامه ارتباطــات بازاريابي و برخي از استراتـژي ها، تكنيك ها و تـاكـتيك هاي مـهـندسي تبليغاتي آموزش داده مي شود.
 

روز سوم :

در روز سـوم مـــهندسي تبليغات، تبليـغـات خـلـاق و ارزيـابـي فعاليت هاي تبليغاتي آموزش داده مي شود.
 

 

پاسخگوي کليه سوالات شما : 50 و 88572149 - 021