مدیریت بازاریابی و فروش
به نام او
که همه هستی از اوست
مدیریت بازاریابی و فروش
در صنعت محصولات بهداشتی و شوینده
راهکارهای علمی و عملی در
فروش توزیع پخش خريد و فروش
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
تأليف و ترجمه:
علي خـويه
تهران
1388
شماره کتابشناسی ملی :1859953 |
نام كت
چاپ اول 1388
قیمت: تومان
تیراژ: 1000
چاپخانه:
کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد
مراکز توزیع:
فهرست
پيشگفتار مولف.......................................................................................................................7
مقدمه....................................................................................................................................8
بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده چیست..........................................................................................9
هدف از بازاريابي بهداشتی آرایشی و شوینده ........................................................................................9
برخی از تعاريف و مفاهيم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و .........................10
انتظار از بازاريابي بهداشتی آرایشی و شوینده........................................................................................14
8 نکته مهم در تهیه، خرید یا مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و محل اداری...........................................................14
برخي از مفاهيم مهم بازاريابي بهداشتی آرایشی و شوینده.....................................................................15
مديريت تقاضا در بازاريابي بهداشتی آرایشی و شوینده..........................................................................17
بازار بهداشتی آرایشی و شوینده............................................................................................................18
روشهای خرید و تهیه مواد بهداشتی آرایشی و شوینده در ایران .....................................................................................19
جعبه ابزار يا آميخته بازاريابي بهداشتی آرایشی و شوینده.......................................................................20
ابعاد گوناگون بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده...............................................................................22
50 نکته مهم مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و...................................................................25
فرآيند مديريت بازاريابي بهداشتی آرایشی و شوینده.............................................................................28
جستجو و انتخاب بازارهاي هدف..........................................................................................30
اندازهگيري و پيش بيني تقاضا ...........................................................................................30
تقسيمبندي بازار در و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده...................................................................................31
هدف گيري در بازار مواد بهداشتی آرایشی و شوینده...............................................................................33
جايگاه يابي در بازار مواد بهداشتی آرایشی و شوینده................................................................................33
تعيين استراتژيهاي بازاريابي..................................................................................................34
تحقيقات و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و تحقیقات بازاريابي مواد بهداشتی آرایشی و شوینده.........................................................34
فرايند تحقيقات بازاريابي در بازار مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و ..............................................................35
10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و ...................................................................40
رفتار خریداران و مصرف کنندگان بهداشتی آرایشی و شوینده.......................................................42
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده.........................................................42
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و .......................................................44
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده.............................................46
10 نکته مهم در خرید وتهیه مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48
دستهبندي افراد در پذيرش ها و مواد غذایی و خوراکیجديد....................................................49
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی بهداشتی آرایشی و شوینده..........................................................50
نكات مهم از چگونگي فعالیت بنگاه هاي مشاوران املاك................................................51
الف) نحوه فعاليت بنگاههاي مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملكرد فروشنده......................51
ب) نحوه فعاليت بنگاههاي مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با شرايط خريداران...............................52
فرایند تصمیم گیری خرید بهداشتی آرایشی و شوینده.....................................................................53
ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیو..........................................58
53 نکته مهم در مواد بهداشتی آرایشی و شوینده..............................................................63
قیمت و قیمت گذاری بهداشتی آرایشی و شوینده...........................................................................70
رويكردهاي عمومي قيمتگذاري در بهداشتی آرایشی و شوینده.....................................................74
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و .........................................................75
استراتژیهای تعديل و مديريت قيمتها.............................................................................78
5 نکته مهم بازاریابی مواد غذایی و خوراکیو .........................................79
تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش مواد بهداشتی آرایشی و شوینده........................................80
مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي(تصميمات اصلي در ارتباط بازاريابي)..................82
تاكتيك فروش مواد غذایی و خوراکیخوشهای.....................................................................................86
تكنيك آيدا در بازاریابی، خرید و فروش و مواد بهداشتی آرایشی و شوینده..........................................89
پنج تكنيك مهم در فروش و بازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده............................................90
خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیمشاركتي..................................................................................91
تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش مواد بهداشتی آرایشی و شویندهها........................................92
فروش مواد غذایی و خوراکیچند بعدي............................................................................................94
فروش مواد غذایی و خوراکیمفهومي ...............................................................................................94
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و ...............................................94
بازاریابی تلفنی مواد غذایی و خوراکیو ..............................................................................95
خطاها و دامهاي خريد و فروش مواد بهداشتی آرایشی و شوینده .......................................................98
مهندسي ارزش در بازاریابی و فروش مواد غذایی و خوراکیو ...........................................103
فروش بدون كمك................................................................................110
برخی از نکات و تکنیک های فروش مواد بهداشتی آرایشی و شوینده و ..............................................112
نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی مواد بهداشتی آرایشی و شوینده................................... 116
پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142
دست نوشته ها و دل نوشته های



