فهرست کتاب های جدید خویه
به نام او
که همه هستی از اوست
مدیریت بازاریابی و فروش
در صنعت مواد غذایی و خوراکی
راهکارهای علمی و عملی در
فروش توزیع پخش و فروش
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
تأليف و ترجمه:
علي خـويه
تهران
1388
شماره کتابشناسی ملی :1859953 |
نام كت
چاپ اول 1388
قیمت: تومان
تیراژ: 1000
چاپخانه:
کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد
مراکز توزیع:
فهرست
پيشگفتار مولف.......................................................................................................................7
مقدمه....................................................................................................................................8
بازاریابی مواد غذایی خوراکی چیست..........................................................................................9
هدف از بازاريابي غذایی خوراکی ........................................................................................9
برخی از تعاريف و مفاهيم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش مواد غذایی خوراکی و .........................10
انتظار از بازاريابي غذایی خوراکی........................................................................................14
8 نکته مهم در تهیه، خرید یا مواد غذایی خوراکی و محل اداری...........................................................14
برخي از مفاهيم مهم بازاريابي غذایی خوراکی.....................................................................15
مديريت تقاضا در بازاريابي غذایی خوراکی..........................................................................17
بازار غذایی خوراکی............................................................................................................18
روشهای خرید و تهیه مواد غذایی خوراکی در ایران .....................................................................................19
جعبه ابزار يا آميخته بازاريابي غذایی خوراکی.......................................................................20
ابعاد گوناگون بازاریابی مواد غذایی خوراکی...............................................................................22
50 نکته مهم مواد غذایی خوراکی و آپارتمان ...................................................................25
فرآيند مديريت بازاريابي غذایی خوراکی.............................................................................28
جستجو و انتخاب بازارهاي هدف..........................................................................................30
اندازهگيري و پيش بيني تقاضا ...........................................................................................30
تقسيمبندي بازار در و مواد غذایی خوراکی...................................................................................31
هدف گيري در بازار مواد غذایی خوراکی...............................................................................33
جايگاه يابي در بازار مواد غذایی خوراکی................................................................................33
تعيين استراتژيهاي بازاريابي..................................................................................................34
تحقيقات و مواد غذایی خوراکی و تحقیقات بازاريابي مواد غذایی خوراکی.........................................................34
فرايند تحقيقات بازاريابي در بازار مواد غذایی خوراکی و ..............................................................35
10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی مواد غذایی خوراکی و ...................................................................40
رفتار خریداران و مصرف کنندگان غذایی خوراکی.......................................................42
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و مواد غذایی خوراکی.........................................................42
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران مواد غذایی خوراکی و .......................................................44
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و مواد غذایی خوراکی.............................................46
10 نکته مهم در خرید وتهیه مواد غذایی خوراکی و برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48
دستهبندي افراد در پذيرش ها و مواد غذایی و خوراکیجديد....................................................49
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی غذایی خوراکی..........................................................50
نكات مهم از چگونگي فعالیت بنگاه هاي مشاوران املاك................................................51
الف) نحوه فعاليت بنگاههاي مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملكرد فروشنده......................51
ب) نحوه فعاليت بنگاههاي مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با شرايط خريداران...............................52
فرایند تصمیم گیری خرید غذایی خوراکی.....................................................................53
ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیو..........................................58
53 نکته مهم در مواد غذایی خوراکی..............................................................63
قیمت و قیمت گذاری غذایی خوراکی...........................................................................70
رويكردهاي عمومي قيمتگذاري در غذایی خوراکی.....................................................74
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری مواد غذایی خوراکی و .........................................................75
استراتژیهای تعديل و مديريت قيمتها.............................................................................78
5 نکته مهم بازاریابی مواد غذایی و خوراکیو .........................................79
تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش مواد غذایی خوراکی........................................80
مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي(تصميمات اصلي در ارتباط بازاريابي)..................82
تاكتيك فروش مواد غذایی و خوراکیخوشهای.....................................................................................86
تكنيك آيدا در بازاریابی، خرید و فروش و مواد غذایی خوراکی..........................................89
پنج تكنيك مهم در فروش و بازاریابی مواد غذایی خوراکی............................................90
خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیمشاركتي..................................................................................91
تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش مواد غذایی خوراکیها........................................92
فروش مواد غذایی و خوراکیچند بعدي............................................................................................94
فروش مواد غذایی و خوراکیمفهومي ...............................................................................................94
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت مواد غذایی خوراکی و ...............................................94
بازاریابی تلفنی مواد غذایی و خوراکیو ..............................................................................95
خطاها و دامهاي خريد و فروش مواد غذایی خوراکی .......................................................98
مهندسي ارزش در بازاریابی و فروش مواد غذایی و خوراکیو ...........................................103
فروش بدون كمك................................................................................110
برخی از نکات و تکنیک های فروش مواد غذایی خوراکی و ..............................................112
نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی مواد غذایی خوراکی................................... 116
پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142
دست نوشته ها و دل نوشته های



