مدیریت بازاریابی و فروش
به نام او
که همه هستی از اوست
مدیریت بازاریابی و فروش
در صنعت خودرو
راهکارهای علمی و عملی در
فروش توزیع پخش خريد و فروش
با نگرش بازار و فرهنگ ایران
تأليف و ترجمه:
علي خـويه
تهران
1388
شماره کتابشناسی ملی :1859953 |
نام كت
چاپ اول 1388
قیمت: تومان
تیراژ: 1000
چاپخانه:
کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد
مراکز توزیع:
فهرست
پيشگفتار مولف.......................................................................................................................7
مقدمه....................................................................................................................................8
بازاریابی خودروچیست..........................................................................................9
هدف از بازاريابي خودرو ........................................................................................9
برخی از تعاريف و مفاهيم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش خودرو و .........................10
انتظار از بازاريابي خودرو........................................................................................14
8 نکته مهم در تهیه، خرید یا خودرو و محل اداری...........................................................14
برخي از مفاهيم مهم بازاريابي خودرو.....................................................................15
مديريت تقاضا در بازاريابي خودرو..........................................................................17
بازار خودرو............................................................................................................18
روشهای خرید و تهیه خودرو در ایران .....................................................................................19
جعبه ابزار يا آميخته بازاريابي خودرو.......................................................................20
ابعاد گوناگون بازاریابی خودرو...............................................................................22
50 نکته مهم خودروو...................................................................25
فرآيند مديريت بازاريابي خودرو.............................................................................28
جستجو و انتخاب بازارهاي هدف..........................................................................................30
اندازهگيري و پيش بيني تقاضا ...........................................................................................30
تقسيمبندي بازار در و خودرو...................................................................................31
هدف گيري در بازار خودرو...............................................................................33
جايگاه يابي در بازار خودرو................................................................................33
تعيين استراتژيهاي بازاريابي..................................................................................................34
تحقيقات و خودرو و تحقیقات بازاريابي خودرو.........................................................34
فرايند تحقيقات بازاريابي در بازار خودرو و ..............................................................35
10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی خودرو و ...................................................................40
رفتار خریداران و مصرف کنندگان خودرو.......................................................42
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده و خودرو.........................................................42
عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران خودرو و .......................................................44
عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران و خودرو.............................................46
10 نکته مهم در خرید وتهیه خودرو و برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48
دستهبندي افراد در پذيرش ها و مواد غذایی و خوراکیجديد....................................................49
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی خودرو..........................................................50
نكات مهم از چگونگي فعالیت بنگاه هاي مشاوران املاك................................................51
الف) نحوه فعاليت بنگاههاي مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملكرد فروشنده......................51
ب) نحوه فعاليت بنگاههاي مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با شرايط خريداران...............................52
فرایند تصمیم گیری خرید خودرو.....................................................................53
ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیو..........................................58
53 نکته مهم در خودرو..............................................................63
قیمت و قیمت گذاری خودرو...........................................................................70
رويكردهاي عمومي قيمتگذاري در خودرو.....................................................74
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری خودرو و .........................................................75
استراتژیهای تعديل و مديريت قيمتها.............................................................................78
5 نکته مهم بازاریابی مواد غذایی و خوراکیو .........................................79
تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش خودرو........................................80
مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي(تصميمات اصلي در ارتباط بازاريابي)..................82
تاكتيك فروش مواد غذایی و خوراکیخوشهای.....................................................................................86
تكنيك آيدا در بازاریابی، خرید و فروش و خودرو..........................................89
پنج تكنيك مهم در فروش و بازاریابی خودرو............................................90
خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیمشاركتي..................................................................................91
تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش خودروها........................................92
فروش مواد غذایی و خوراکیچند بعدي............................................................................................94
فروش مواد غذایی و خوراکیمفهومي ...............................................................................................94
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت خودرو و ...............................................94
بازاریابی تلفنی مواد غذایی و خوراکیو ..............................................................................95
خطاها و دامهاي خريد و فروش خودرو .......................................................98
مهندسي ارزش در بازاریابی و فروش مواد غذایی و خوراکیو ...........................................103
فروش بدون كمك................................................................................110
برخی از نکات و تکنیک های فروش خودرو و ..............................................112
نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی خودرو................................... 116
پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142
دست نوشته ها و دل نوشته های



