به نام او

که همه هستی از اوست

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش

در صنعت خودرو   

راهکارهای علمی و عملی در

فروش توزیع پخش خريد و فروش

 

 

 

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

 

 

 

تأليف و ترجمه:

علي خـويه

تهران

1388

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرشناسه

:خویه، علی،1359- گردآورنده ، مترجم

عنوان و نام پدید آور

 

مشخصات نشر

:تهران : علی خویه ، 1388

مشخصات ظاهری

:146ص. جدول

شابک

:7-4107-04-964-978

وضعیت فرست نویسی

:فیپا

یادداشت

: کتابنامه ص 144-146

موضوع

 

موضوع

 

موضوع

 

شناسه افزوده

 

رده بندی کنگره

:1388 2ب 9 خ / 1375 HD

رده بندی دیویی

:33368/330

شماره کتابشناسی ملی                    :1859953

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                         نام كت

 

 

 

 

چاپ اول 1388

قیمت:  تومان

تیراژ: 1000

چاپخانه:

کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد

مراکز توزیع:


 

 

فهرست

پيشگفتار مولف.......................................................................................................................7

مقدمه....................................................................................................................................8

بازاریابی خودروچیست..........................................................................................9

هدف از بازاريابي خودرو  ........................................................................................9

برخی از تعاريف‌ و مفاهيم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش خودرو و .........................10

انتظار از بازاريابي خودرو........................................................................................14

8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  خودرو و محل اداری...........................................................14

برخي از مفاهيم مهم بازاريابي خودرو.....................................................................15

مديريت تقاضا در بازاريابي خودرو..........................................................................17

بازار خودرو............................................................................................................18

روشهای خرید و تهیه خودرو در ایران .....................................................................................19

جعبه ابزار يا آميخته بازاريابي خودرو.......................................................................20

ابعاد گوناگون بازاریابی خودرو...............................................................................22

50 نکته مهم خودروو...................................................................25

فرآيند مديريت بازاريابي خودرو.............................................................................28

جستجو و انتخاب بازارهاي هدف..........................................................................................30

اندازه­گيري و پيش بيني تقاضا   ...........................................................................................30

 تقسيم‌بندي بازار در  و خودرو...................................................................................31

هدف گيري در بازار خودرو...............................................................................33

جايگاه يابي در بازار خودرو................................................................................33

تعيين استراتژيهاي بازاريابي..................................................................................................34

تحقيقات  و  خودرو و تحقیقات بازاريابي خودرو.........................................................34

فرايند تحقيقات بازاريابي در بازار خودرو و ..............................................................35

10 نکته مهم در خرید، ، سرقفلی و رهن مغازه........................................................39

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی خودرو و ...................................................................40

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان خودرو.......................................................42

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و خودرو.........................................................42

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران خودرو و .......................................................44

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و خودرو.............................................46

10 نکته مهم در خرید وتهیه خودرو و  برای مدیران شرکت ها وموسسات..............48

دسته‌بندي افراد در پذيرش  ها و مواد غذایی و خوراکیجديد....................................................49

انواع رفتارهای خرید در بازاریابی خودرو..........................................................50

نكات مهم از چگونگي فعالیت بنگاه هاي مشاوران املاك................................................51

الف) نحوه فعاليت بنگاه‌هاي مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با نوع عملكرد فروشنده......................51

ب) نحوه فعاليت بنگاه‌هاي مشاور مواد غذایی و خوراکیمتناسب با شرايط خريداران...............................52

فرایند تصمیم گیری خرید خودرو.....................................................................53

ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیو..........................................58

53 نکته مهم در خودرو..............................................................63

قیمت و قیمت گذاری خودرو...........................................................................70

رويكردهاي‌ عمومي‌ قيمت‌گذاري‌ در خودرو.....................................................74

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری خودرو و .........................................................75

استراتژیهای تعديل و مديريت قيمت‌ها.............................................................................78

5 نکته مهم بازاریابی مواد غذایی و خوراکیو  .........................................79

تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش خودرو........................................80

مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي(تصميمات اصلي در ارتباط بازاريابي)..................82

تاكتيك فروش مواد غذایی و خوراکیخوشه­ای.....................................................................................86

تكنيك آيدا در بازاریابی، خرید و فروش  و خودرو..........................................89

پنج تكنيك مهم در فروش و بازاریابی خودرو............................................90

خرید و فروش مواد غذایی و خوراکیمشاركتي..................................................................................91

تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش خودروها........................................92

فروش مواد غذایی و خوراکیچند بعدي............................................................................................94

فروش مواد غذایی و خوراکیمفهومي ...............................................................................................94

بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت خودرو و ...............................................94

بازاریابی تلفنی مواد غذایی و خوراکیو ..............................................................................95

خطاها و دام­هاي خريد و فروش خودرو .......................................................98

مهندسي ارزش در بازاریابی و فروش  مواد غذایی و خوراکیو ...........................................103

فروش بدون كمك................................................................................110

برخی از نکات و تکنیک های فروش خودرو و ..............................................112

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی خودرو................................... 116

پایان ( فهرست کتاب بعدی مولفان)..........................................................................142