IMC brand

با سلام

به تازگی برنامه تحقیقات بازار Marekt researchو برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMCیک برند لوزام خانگی و لوزام آشپزخانه را با تیم و همکاران خود به دست گرفتیم در حال حاضر در حال بررسی رفتار مصرف کننده Consumer behaviorآن با توجه به مدلهای بازاریابی هستیم تا به امور دیگرآن را به مراحل تحقیق واجرا بگذاریم.......

انتظار داریم که با انجام این کمپین  فروش و سهم بازار این محصول رشد خوبی داشته باشد.

IMC Ad campaign

سلام

ماه گذشته با برخی از دوستان و همکاران خود در یک شرکت تحقیقات تبلیغاتی و بازاریابی  بر روی برنامه های یکپارچه بازاریابی IMC و برنامه ها و کمپین های تبلیغاتیAd campaign & Ad planning روابط عمومی PR campaignو پیشبرد فروش SP campaign یک نوع گوشی موبایل کار می کردیم ما در تیم خود با کمک همکاران و دوستان خودمون کارهای تحقیقاتی واجرایی جالب و خوبی انجام دادیم بیشتر برنامه ریزی رسانه ای آن با بنده بود که توانستیم با تکنیک های خاص رسانه ای کار علمی رسانه های با اثربخشی مدل والز را ارایه کنیم.

با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

تبلیغات اینترنتی در صنعت توریسم ایران

ali

web advertising in Iran tourism industrial

By Ali Khooyeh

Khooyehali@yahoo.com

 

Abstract

In this paper, we explain the exposure effect of Internet advertising in Iran tourism. We analyze functional forms of the exposure effect of Internet advertising. Tourism is an irreversible social, human, economic and cultural fact. Its influence in the sphere of monuments and sites is particularly important and can but increase because of the known conditions of that activity's development. Tourism is one of the world’s largest economic sectors[1] and one that continues to expand very rapidly[2]. tourism development can be a powerful tool for economic growth, poverty reduction, while tourism represents an important development opportunity for many countries and communities; web advertising has a huge ....role in supporting tourism development .....

......

کتاب مهندسی بازار و مهندسی تبلیغات

کتاب مهندسی بازار و تبلیغات 

تالیف و ترجمه : دکتر احمدروستا و مهندس علي خويه

 

مقدمه:

نخستين گامها در شناخت مفهوم پديده‌ها ، با تعريف نمودن آنان آغاز مي‌گردد . تعريف‌شناسي ، اشرافي نسبت به موضوع در اختيارمان مي‌نهد و ياريمان مي‌دهد تا با ذهني روشنتر به جستجو و پژوهش در محتواي آن ادامه دهيم . در اين کتاب براي شناخت بيشتر مهندسي بازار، .........در پايان توانايي اين را خواهيم داشت كه با بياني روشن و صريح ، تعريفي كوتاه اما مبين و مفهومي از مهندسي بازار را با ديد و نگرشي نو ارائه دهيم تا بتوانيم بيشتر بر پژوهش در حيطه دانش مهندسي بازار تاكيد كرده و پيشرو باشيم.

........

متدولوژی مهندسي بازار

متدلو‍ژي مهندسي بازار را با توجه به منابع مهندسي و تحقيقات بازار مي توان در سه مرحله بررسي نمود اين مراحل شامل موارد زير مي باشد.

§   بازشناسی : اين مرحله از مهندسي بازار شامل دريافت و توصيف نيازمنديها، قوت ها، ضعف ها فرصت ها و تهديد هاي بازار و عوامل درگير در بازار مانند قيمت، محصول، كانالهاي توزيع، تبليغات و ...مي باشد. براي بررسي ، ارزيابي و كاربرد اين سيستمها ، دانش و مهارتهاي علوم رياضي ، علوم فيزيكي و علوم اجتماعي به همراه فنون و تكنيكهاي طراحي مهندسي مورد نياز است

§   بازنمايي : مرحله بيان و تشريح موارد فوق مي باشد. متدلوژي مهندسي بازار همانند پلي است كه ارتباط بين اهداف مديريت و عملكرد عملياتي عوامل بازاريابي را بازنمايي مي كند.

بازآفريني:  اين متدولوژي، دارای تکنيک و دستورالعمل هايي برای مجموعه عوامل بازاريابي مي باشد. در اين متدلو‍ژي،  اصول و تكنيكهاي بهبود ، طراحي و نصب سيستمهايي شامل انسان ، مواد ، اطلاعات ، انرژي و تجهيزات براي فراهم آوردن امكان توليد كالاها و ارائه خدمات بشكل كارا و مطلوب ميباشد . .. مهندسان بازار همانند مهندسان صنايع  درگير افزايش بهره‌وري در مديريت منابع انساني ، روشها و تكنولوژي هستند ، مهندسي بازار ..............

برگرفته از کتاب مهندسی بازار - دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه

 

کتاب تاکتیکهای تبلیغات منتشر شد

 

کتاب( تاکتیک ها و تاکنیک های تبلیغات) منتشر شد

این اثر ارجمند توسط دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه ترجمه و تالیف شده است

برای تهیه این کتاب می توانید به انتشارات سیته یا با پست الکترونیکی علی خویه تماس حاصل نمایید

این کتاب ارزشمند دایره المعارفی از تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغاتی است که به طور خلاصه برای اولین بار صورت گرفته است این کتاب کمک خواهدکرد تا با خلاقیت خاص به بازاریابی و تبلیغات بپردازید

 

اولین بار در صنعت تبلیغات

برای اولین بار در صنعت تبلیغات سبکها مکتبها و تئوری های تبلیغات تدوین و آماده شد این کتاب در حال ترجمه به زبان های دیگر می باشد

این کتاب توسط دکتر محمود محمدیان و مهندس علی خویه و توسط انتشارات رسا به بازار عرضه شده است

باعث افتخار است که این اثر گرانبها توسط اساتید تبلیغات ایرانی دکتر محمود محمدیان و مهندس علی خویه آماده شده است

آقای علی خویه که از کودکی به امور هنری فرهنگی و ادبی مشغول بوده اند با تحصیل در رشته بازرگانی و بازاریابی و تجربیات اجرایی در امر تبلیغات و جمع آوری مطالعات و تجربیات مختلف خود در زمینه های  زبانشناسی ادبیات روانشناسی سینما و فلسفه توانستند برای تمامی آثار تبلیغاتی سبک ها و مکتبهای طبقه بندی شده ای را دسته بندی کنند.

first time in world, Advertising styles

At first time in world, Advertising styles and advertising school invented and published in iran

This book and word accomplished and execute by Mahmoode Mohammadian and Ali Khooyeh

In this book prepare and division and organize all of advertising styles and theories.

 

جلد کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

تهیه کتاب

برای تهیه کتاب تاکتیک ها و تکنیکهای تبلیغاتی می توانید به انتشارات سیته مراجعه کنید

این اثر با همکاری دکتر احمدروستا و مهندس علی خویه تالیف و ترجمه شده است

Advertising Tactics  and techniques book published in Iran by Siteh Pub

This book essayed and translated by Ahmade Roosta (PHD) and Ali Khooyeh

 

دعوت

دعوت به همکاری از دوستانی که در زمینه تحقیقات و اجرای امور تبلیغات و بازاریابی همکاری می کنند

کی چاپ می شه

سوال و جواب خودمانی :می خواستم بدونم کتاب بعدی شما کی قراره چاپ بشه؟

راستش را بخواهید کتابم آماده شده و دنبال ناشر خوب می گردم

از قبل

Advertising styles invented by Ali Khooyeh

This book and work essay in Iran by Mahmoode Mohammadian and Ali Khooyeh in Rasa press

 

خبر

((Advertising styles))  published in Iran

The first time in advertising and marketing industrial ADVERTISING STYLE record and registered and invented

This work invented and done by Ali Khooyeh

In this book and work, Mr Ali Khooyeh analysis and present all of advertising styles in marketing and IMC