سرفصل ها و مطالب دوره اسپانسرشیپ تکنیک ها و فنون اسپانسر گیری - اسپانسر گیری حرفه ای

سمینار و کارگاه  آموزشی اسپانسرینگ – تکنیک ها و مهارت های اسپانسر گیری

مدیریت بازاریابی  اسپانسرینگ

thinksponsorship-panel

Sponsorship marketing management

By: Ali Khooyeh

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه

 محقق مشاور و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی تبلیغات ارتباطات و خلاقیت

مترجم و مولف 6 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات و خلاقیت

مهمان و کارشناس برنامه های صدا وسیما

عضو انجمن های ملی و بین المللی بازاریابی و تبلیغات

عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی بازرگانی و بازاریابی

با همکاری روانشناس بالینی، مولف و محقق روانشناسی و برنده چندین جایره ملی خانم فهمیه احمدی

سرفصل ها....

ادامه نوشته

سمینار و کارگاه مهندسی ذهن

 
 
اولین سمینار و کارگاه آموزشی
 
 مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات اجتماعی و اقتصادی
 
مدرس: علی خویه
 
 
  • مدرس دانشگاه
  • مولف و مترجم کتاب مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات با همکاری دکتر احمد روستا
  • مولف و مترجم 6 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی تبلیغات و خلاقیت
  • مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما
  • ارایه بیش از 600 ساعت آموزش کارگاهی و اجرایی به سازمانها موسسات شرکت ها و برندهای ملی و بین المللی
  • عضو انجمن های ملی و بین المللی
  • افتخار همکاری با برندهای مشهور و معتبر
  • مشاور محقق و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات و خلاقیت
  •  
 
باهمکاری روانشناس بالینی مولف و محقق روانشناسی و برنده چندین جایزه کشوری خانم فهیمه احمدی
 
 
-
 

 
دوره آموزشی سرپرستی اثربخش
مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: علی خویه   
سرفصل های دوره سرپرستی اثربخش
 
ادامه نوشته

دوره مدیریت و مهندسی برند

خلاصه مطالب کلاس مدیریت و مهندسی برند آقای علی خویه
ادامه نوشته

مدیریت زنجیره تامین SCM

 

سمینار و کارگاه آموزشی ((مدیریت زنجیره تامین)) در سازمان بازرگانی شیراز توسط مهندس علی خویه ارایه گردید

 

—Supply Chain Management
مدیریت زنجیره تامین

مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

—تعريف زنجيره تامين

زنجيره تامين: زنجيره تامين بر تمام فعاليت‌هاى مرتبط با جريان و تبديل كالاها از مرحله ماده خام (استخراج ) تا تحويل به مصرف كننده نهايى و نيز جريان‌هاى اطلاعاتى مرتبط با آنها مشتمل مى‌شود. به طور كلى، زنجيره تامين زنجيره‌اى است كه همه فعاليت‌هاى مرتبط با جريان كالا و تبديل مواد، از مرحله تهيه ماده اوليه تا مرحله تحويل كالاى نهايى به مصرف كننده را شامل مى شود. درباره‌ى جريان كالا دو جريان ديگر كه يكى جريان اطلاعات و ديگرى جريان منابع مالى و اعتبارات است نيز حضور دارد. (LAUDON & LAUDON 2002)

ادامه نوشته

کارگاه مدیریت زنجیره تامین scm workshop

کارگاه کاربردی مدیریت زنجیره تامین                                                        نام سرگروه و اعضای گروه:

مدرس: مهندس علی خویه     www.khooyeh.com                         www.alikhooyeh.blogfa.com

ادامه نوشته

کارگاه های آموزشی انجمن بازاریابی و تبلیغات دانشگاه تهران توسط علی خویه

کارگاه های آموزشی انجمن بازاریابی و تبلیغات دانشگاه تهران توسط علی خویه3

 

 

کارگاه های آموزشی انجمن بازاریابی و تبلیغات دانشگاه تهران علی خویه 2

 

کارگاه های آموزشی انجمن بازاریابی و تبلیغات دانشگاه تهران توسط علی خویه

 

 

 

 Openvsclosed_2