کتاب های جدید در دست تالیف ترجمه و چاپ
۱- مدیریت بازاریابی و فروش مواد غذایی
۲- مدیریت بازاریابی و تکنیک های فروش محصولات بهداشتی و ارایشی
۳- مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای لوازم خانگی
۴- مدیریت بازاریابی و تکنیک های فروش محصولات دارویی
۵- مدیریت بازاریابی و مدیریت پخش و توزیع و ویزیت مویرگی
۶- مدیریت بازاریابی خدمات آموزشی و فرهنگی
۷- مدیریت بازاریابی و فروش محصولات صنعتی
....

کارگاه آموزشی بازاریابی کیترینگ خلاق

دوره آموزشی روانشناسی تبلیغات
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی روانشناسی تبلیغات با تدریس آقای علی خویه در مرکز اطلاعات علمی و تخصصی مدیریت باشگاه تبلیغات خلاق برگزار شد در این کارگاه چند نفره به تجزیه تحلیل و بحث و آموزش در مورد روانشناسی تبلیغات پرداخته شد
آقای علی خوبه در این کارگاه به تحلیل چند مورد آگهی تبلیغاتی بر اساس دیدگاه مکاتب مختلف روانشناسی پرداخت
این دوره به صورت فیلم ضبظ شده است و علاقمندان می توانند برای تهیه آن به http://www.mmicinternational.com/ مراجعه نمایند در ضمن این مرکز در حال برگزاری دوره مهندسی تبلیغات می باشد که بیشتر دوره ها با تدریس اقای علی خوبه خواهد بود در ضمن در پایان این دوره گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد علاقمندان می توانند به صورت رایگان عضو باشگاه تبلیغات خلاق این مرکز باشند
از سرفصل هایی که قرار است با تدریس آقای علی خوبه انجام شود مدل مهندسی تبلیغات مدرن و طراحی و تهیه کمپین تبلیغات خلاق و تکنیک های مهندسی تبلیغات می باشد
این دوره به صورت غیرحضوری می باشد و علاقمندان می توانند برای تهیه بسته های آموزشی به مرکز اطلاعات علمی و تخصصی مدیریت مراجعه نمایند
آقای علی خوبه مولف کتاب پرفروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی می باشند


سمینار یک روزه بازاریابی پارتیزانی چریکی ضربتی در گرگان استان گلستان
در این سمنیار یک روزه به صورت کارگاهی و کاربردی مباحث فروش و بازاریابی پارتیزانی و تکنیک های فروش حرفه ای بحث شد در این سمینار با شرکت های پخش توزیع و تولید کننده ها و شرکت های خدماتی بزرگ گرگان آشنا شدیم و این باعث دلگرمی ما شد که استان گلستان از ظرفیت های بسیار زیادی برای رشد و توسعه برخوردار است
این سمینار در هتل بام گرگان برگزار شد و در پایان توانستیم رابطه بسیار صمیمانه و دوستانه ای با مدیران شرکت های بزرگ استان گلستان گرگان برقرار نماییم
ICMسمینار آموزشی ارتباطات بازاریابی یکپارچه در قم
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
پاسخگویی به تلفن
مهارت های مذاکره وبازاریابی تلفنی(تخصصی)
فروش و بازاریابی تلفنی
سرفصل های آموزشی ویژه شرکت های پخش اجرا شده برای پخش هجرت سایه سمن و ...
Merchandising capabilities
Merchandising capabilities
Our approach to wholesaler merchandising takes consumer needs as the starting point of demand creation and is based on the "five rights."
We cover the varied occasions of eating with an assortment of some 600,000 items.
We create additional demand based on the diverse consumer needs and manifest it in products that meet the requirements of manufacturers and retailers. At Kokubu, wholesaler merchandising is an activity addressing all sorts of needs related to products developed from the customer’s standpoint. Our Group already has an assortment of some 600,000 items that accommodates the whole spectrum of eating styles (e.g., home cooking, take-home prepared foods, and restaurants) and includes processed foods, alcoholic beverages, daily/chilled foods, frozen foods, and confections. We propose the optimum foods for each lifestyle.
Proposal of sales mechanisms composed of the "five rights"
We practice merchandising that makes the most of our position as a wholesaler linking manufacturers with retailers and consumers, and skillfully assimilate information from each. The key elements are "time," "product," “quantity," “place," and “price." Utilizing our original sales support data base for collection and analysis of consumer information, we put together the optimal combinations and thereby develop products and mechanisms that sell for each area and industry. This is the “five rights" concept of wholesaler merchandising.
Conceptual diagram of wholesaler merchandising in Advance 300

دوره آموزشی تحقیقات بازاریابی در بوشهر
تور آموزشی فروشندگان نابغه در کلاردشت - مدیریت بازاریابی ایرانی
مباحثی که ارایه شد مربوی به فروش پارتیزانی چریکی ضربتی و بازاریابی پارتیزانی چریکی ضربتی بود
در این کارگاه کاربردی و جذاب و شاد توانستیم با همکاری آقای معظمی یک جلسه بسیار مفید و اثربخش داشته باشیم
این تور آموزشی به مدت سه روز در شمال برگزار شد
واقعا گاهی برای آموزش بهتر و اثربخش لازم است که از محیط کار و شهر فاصله گرفت ...
خبر جدید
چند ماهی است در تلاش هستیم تا یک کتاب جامع در مورد مدیریت بازاریابی ایرانی به تالیف و ترجمه در آوریم در این کتاب به طور جامع و اختصاصی به بحث مدیریت بازاریابی ایرانی پرداخته شود در این کتاب صرفا مورد های مطالعاتی ایرانی و مباحث بازاریابی ایرانی مطرح خواهد شد
تاکنون نزدیک به ۱۸۰ صفحه از کتاب مدیریت بازاریابی ایرانی آماده شده است ....
مرچندایزینگ
برخی از مطالب ارایه شده و اسلایدها درادامه می باشد

چاپ جدید کتاب بازاریابی املاک و مستغلات
به خاطر استقبال بی نظیر مخاطبان و علاقمندان
چاپ دوم کتاب بازاریابی املاک و مستغلات تالیف و ترجمه علی خویه توسط انتشارات دیدار دوران انجام و انشار یافت
برای تهیه این کتاب می توانید به انتشارات دوران و دیدار مراجعه یا با شماره تلفن های انتشارات آگاه 66460932 و66467323 و نشر دوران و دیدار 66961622 تماس حاصل نمایید
سرفصل های آموزشی فروش فروشندگی مهندسی فروش مدیریت فروش مدیریت فروشگاه
مهندسی بازار مدیریت بازاریابی مدیریت چاشنی های فروش چیدمان فروش
سرفصل های آموزشی فروش فروشندگی مهندسی فروش مدیریت فروش مدیریت فروشگاه
مهندسی بازار مدیریت بازاریابی مدیریت چاشنی های فروش چیدمان فروش
سرفصل های آموزشی مدیران و سرپرستان شرکت ایکو
دوره های آموزشی بازاریابی بیمه
سمینار و کارگاه آموزشی بازاریابی ویروسی
فروش ویروسی
تبلیغات ویروسی - ارتباطات ویروسی
کارگاه آموزشی بازاریابی ویروسی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد
مدرس: علی خوبه
اصول تکنیک ها و مهارت های بازاریابی ویروسی
مدیریت بازاریابی ویروسی
آمیخته بازاریابی ویروسی ( روابط عمومی ویروسی ، ترفیع فروش ویروسی و...)
ابزارهای بازاریابی ویروسی
تفکر بازاریابی ویروسی
برندسازی ویروسی نام و نشان سازی
استراتژی های بازاریابی ویروسی
بازاریابی دهان به دهان
سمینار آموزشی کاربردی بازاریابی دهان به دهان
کارگاه آموزشی بازاریابی دهان به دهان - فروش دهان به دهان
مدرس: علی خویه www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
سمینار آموزشی بازاریابی دهان به دهان برای کارکنان فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت تیما و دانشکده مدیریت برگزار شد


دست نوشته ها و دل نوشته های



